Snälla hjälp!!!

nikko

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
R6 + ktm 660 04;=)
TJA!!!
har sålt min r6 och tänkte köppa en hoj som man kan ha roligt med ute på gatan,,, älskar att vara uppe på bakhjulet,,,och skulle gärna villja veta vilken som är rolig att köra??? duke??? 640 625 eller vad tycker ni är bäst,,,,tackar för all svar jag kan få

nikko skrev:
2183473 TJA!!!
har sålt min r6 och tänkte köppa en hoj som man kan ha roligt med ute på gatan,,, älskar att vara uppe på bakhjulet,,,och skulle gärna villja veta vilken som är rolig att köra??? duke??? 640 625 eller vad tycker ni är bäst,,,,tackar för all svar jag kan få

Köp en Husaberg 650 istället liten, smidig å effekt stark plus att den är mkt lätt körd och väger som en moped :)
väldigt lättkörd på bakhjulet också

625 om du inte orkar kicka.
660 om du orkar kicka.

Orkar du meka som en toker så är husa 650 valet.

Freddola skrev:
2184067 625 om du inte orkar kicka.
660 om du orkar kicka.

Orkar du meka som en toker så är husa 650 valet.

Ett bra alternativ istället för husaberg är KTM 525, kört min 70 timmar utan några problem - bara att justera ventiler och byta olja/oljefilter efter 10 timmar...

Hur många trådar finns det nu om skillnaden mellan KTM 640/625/660 och vilken man ska välja? :va

Ortefon skrev:
2184365 Hur många trådar finns det nu om skillnaden mellan KTM 640/625/660 och vilken man ska välja? :va

Finns hundratals, så jag instämmer att man borde söka innan man frågar!

Mr R skrev:
2184415 Finns hundratals, så jag instämmer att man borde söka innan man frågar!
Det är ju därför jag förslagit en sticky om information/fakta om de "vanligaste" motarderna.
Men ingen lyssnar!! :näsblod

Back