Smyckesrån mitt i en galleria... på motorcyklar!

Fan också jag ser ung kille på en sporthoj, nu kommer försäkringspremierna gå upp igen på kåphojar. :fakta

Last edited:
Hade säkert miniblinkers också, extremt beteende! :fakta

:hej

/e

Tur dom inte körde Ducati, då hade dom behövt stanna o serva hojen på vägen från rånet :D

Ser ut som de missade 30% rabatt på kavajerna,,, smycken kräver ju en viss nivå på övrig klädsel trots allt.

Första tanken som flanera upp är om det inte är GR-team som är i farten :hihi som är i behov av finans inför nästkommande film "Uprising"?

Ja det är ytterligare en sak man kan ha en sporthoj till ju :brinnerup köra fort, köra långt, köra kort, åka och handla med, åka bana med och sisst men inte minst råna juvelaffärer mitt inne i en galleria :huvet

Försäkringspremierna kräver allt mer desperata tilltag för att finansieras...

Är det bara jag eller är det inte bättre att parka hojarna utanför gallerian...? Nu vet jag ju inte hur det ser ut just i den gallerian men det kan ju vara ganska trångt på sina ställen. Är det desutom folk ivägen så känns det som man blir mer hindrad av att ha mc gentemot att springa. För att inte tala om hu halt det måste vara på blankt klinkers :eek:

Last edited:
Är det bara jag eller är det inte bättre att parka hojarna utanför gallerian...?
Precis min tanke också.
Finns mycket som kan gå fel jämfört med eventuell tidsvinst.
De körde ju inte speciellt fort ut heller.
Dessutom hade någon kunna larma i samma sekund som de körde in genom dörrarna.
Som vanligt fick inte begåvningsreserven vara med vid planeringen! :rolleyes:

För att inte tala om hu halt det måste vara på blankt klinkers :eek:
Tell me about it.
Kört runt lite inne på KTH-A.
Klinkergolven var snorhala trots att de var matta.
Den oljade parketten i nedre atelje´n var däremot rätt ok. :hihi
Shit vad gammal och tråkig man blivit kom jag just på. :tomten

/e

Nåt borde ju britterna vara stolta över i alla fall: två av dom körde Triumph. :banana

det var som fan.. de uppskattar värdet av det stulna till 2 miljoner pund !?!

Speed triplen är ju perfekt när de gäller trånga utrymmen. fullt styrutslag och man behöver en ica maxi parkering för att vända :P

det var som fan.. de uppskattar värdet av det stulna till 2 miljoner pund !?!
Nja, glitterkramsnasarens mellan tummen och pekfingretuppskattning av
vad han kan klämma försäkringsbolaget på uppskattas till 2 miljoner pund.
Vad sedan försäkringsbolaget anser som rimligt att ha i skylten på en
fjollkrollbutik i random rödmosigt trash-köptempel är en annan sak.
Verkligheten är i sammanhanget ovidkommande.
:mattias

/e

Är det bara jag eller är det inte bättre att parka hojarna utanför gallerian...?
Jodu, här kommer man ut med näven full med glitter och så har nån jävel snott hojen. Och vem skulle ha tid att låsa upp 4 olika lås när man är på språng, tappar nyckeln och jiddrar.

Nä, bättre och ta med hojen in i affären. Du skulle se mig på uppdrag att köpa mjölk. Full fart in i affären, snabb stoppie medan man greppar två liter mellan och sen en liten powerwheelie förbi charken innan man tutlurar sig ut i kassan. Köer är ett minne blott.

Jodu, här kommer man ut med näven full med glitter och så har nån jävel snott hojen. Och vem skulle ha tid att låsa upp 4 olika lås när man är på språng, tappar nyckeln och jiddrar.

Nä, bättre och ta med hojen in i affären. Du skulle se mig på uppdrag att köpa mjölk. Full fart in i affären, snabb stoppie medan man greppar två liter mellan och sen en liten powerwheelie förbi charken innan man tutlurar sig ut i kassan. Köer är ett minne blott.

Haha! It´s funny cause it´s true! :rofl

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...