Smoke LED Tail Light with Signals

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Undrar om det är godkänt med dessa? Jag ser nämligen inget godkäntintyg :va

http://www.d2moto.com/2006-2007-Yamaha-YZF-R6-Smoke-LED-Tail-Light-p/tl002-smoke.htm

Edit* Hittade precis det här från en annan sida
This means that with Custom LEDs integrated LED tail lights, you can safely remove your stock rear turn signals and mud guard, and rest assured that you have actually increased or at least maintained the brightness of the stock setup - not to mention how sleek and trick you just made your bike look.

Det antyder ju att dom är godkända, någon med lite fakta eller info?

Last edited:
blinkerserna bak måste ha åtminstone 18cm mellan sig, och även om du hade så brett baklyse tror jag det finns nån lag om att blinkernsarna inte får vara integrerade i belysningen.

edit:andra länder, speciellt eng-talande, har inte riktigt samma regler som vi...
edit2:sen syns integrerade blinkers i rökfärgad kåpa apkass i soljus, bara så du vet. (hade samma setup på 600an)

Last edited:
blinkerserna bak måste ha åtminstone 18cm mellan sig, och även om du hade så brett baklyse tror jag det finns nån lag om att blinkernsarna inte får vara integrerade i belysningen.

edit:andra länder, speciellt eng-talande, har inte riktigt samma regler som vi...
edit2:sen syns integrerade blinkers i rökfärgad kåpa apkass i soljus, bara så du vet. (hade samma setup på 600an)

okej okej Då vet jag vad som gäller.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...