Smc shk 8/9-13

ChrilleRR

Medlem
Gick med
2 Mar 2008
Hoj
Ducati Monster SP -23
Någon som vet eller känner till fotografen som stod där mer eller mindre hela dagen? Skulle va kul och få se lite matrial :) :banana

Det var ju en tjej som stod med gul väst i depåkurvan och fotade också. Hon skulle lägga upp en länk på sporthoj sa hon, kommer väl snart... :banana

Jag hann tyvärr inte fota nästan någonting eftersom jag körde själv.. på vanliga bandagar har man mycket mer tid mellan passen.. så det blev inget att ha den här gången tyvärr, förutom kanske 10 bilder i lugn grupp och typ 5 i race.. Så hoppas också på övriga fotografer den här gången :banana

Men ge det ett par dagar.. Fotar man en hel dag så blir det ofta 2000 bilder + (som alla ska gås igenom manuellt).. så som sagt, sitt i båten. :tummenupp

Jag hann tyvärr inte fota nästan någonting eftersom jag körde själv.. på vanliga bandagar har man mycket mer tid mellan passen.. så det blev inget att ha den här gången tyvärr, förutom kanske 10 bilder i lugn grupp och typ 5 i race.. Så hoppas också på övriga fotografer den här gången :banana

Men ge det ett par dagar.. Fotar man en hel dag så blir det ofta 2000 bilder + (som alla ska gås igenom manuellt).. så som sagt, sitt i båten. :tummenupp

Fast du fixar ju det på några timmar. Klart folk blir ivriga då :Bugar

Pratade med ena fotografen som var där på Måndagen och han skulle
lägga ut länk här på Sporthoj och på smc:s forum.

Det var ju en tjej som stod med gul väst i depåkurvan och fotade också. Hon skulle lägga upp en länk på sporthoj sa hon, kommer väl snart... :banana

Ja, det kommer en länk till foton så snart de är på plats... :)

Vi har foton från både söndagen och måndagen att gå igenom, men vi jobbar på det. :mattias :nicka

Ber att få återkomma :)

Last edited:
Back