SMC School (Steg 1-4) och SMC Sport (Licensträning!) på Rudskogen 16-17 Juni

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Hej

Det finns fortfarande platser kvar både i trafiksäkerhetsutbildningen med SMC School och licensträningen med SMC Sport på Rudskogen 16-17 Juni.

School steg 1-4 kostar 1750kr per dag och bokas här:
måndag 16/6
tisdag 17/6

Licensträningen med SMC Sport kostar 1300kr per dag och bokas här:
måndag 16/6 och
tisdag 17/6

Vi kan också erbjuda specialpris på boende på vandrarhem på Hällestrand Resort:
400kr för 2-bäddsrum (dvs 200kr per pers om man är 2)
Lägg till frukost för 50kr per person
Gratis Swimmingpool
Gratis Bastu
Gratis Tennisbana
samt havsbad och stort grönområde.
Boka på 0526-10095 eller mikael_tapper@telia.com

Givetvis bokat och klart! Dags att komma tillbaka och visa angsten och slaktarn en gång för alla vem det är som bestämmer! :4skrika

Banan är fantastikt rolig och spännande. Spelar ingen roll om du väljer licensträningen för att träna armbågsskrap som vissa:

R IMG_0499.jpg

Eller bara ha en lärorik och rolig dag med din vanliga hoj. Alla har lika roligt!

R IMG_0583.jpgR IMG_0700.jpgR IMG_0702.jpgR IMG_0738.jpg

Samåkning från Göteborgstrakten till Rudskogen för bankörningen måndag och tisdag 16-17/6 sökes. Antingen hyr jag ett släp och vi delar på kostnaden eller så har du en plats över på ditt släp. Övernattningar i Norge eller vid svenska gränsen efter överenskommelse.

Hur kommer körpassen vara uppdelade iom att Steg 6 även skulle vara samma dagar?

Det blir 3 eller 4 grupper på banan, fördelat mellan School och Sport (som aldrig blandas). Exakt hur det blir beror helt på hur deltagarfördelningen ser ut.

Det finns en tendens av att komma många anmälningar nära inpå kursdagarna, och då är det svårt att planera grupperna, samt även informera om dem...

Rudskogen har generösa öppettider så det blir massor med körning oavsett vilket!:tummenupp

Nu är det bara 1 vecka kvar!! :banana

Finns fortfarande några platser kvar, men skynda er att anmäla om ni går och funderar på att göra det, så vi kan planera en bra kurs för er! :)

Har lagt upp en video på YouTube från körning nr 5 på tisdagen i steg 4. Tobias är framför på en GSX-R 750 och instruktör Christian på en S1000RR.

Jag lyckades få med dottern Sara på körningen och hon har tagit ca 5000 bilder under båda dagarna så det tar några dagar innan bilderna kommer upp. Jag lägger upp länk på dom då hon är klar.

RIMG_2221.jpg

Jag valde självklart en av dom få bilderna där "Lotek" var snäll nog att hålla sig bakom mig.

Sara Rudskogen.jpg

Bilden på henne är tagen av Mai-Brith Iversen som lagt upp bilder på FB

PS. SH försämrar bilderna rejält då dom komprimeras vid uppladdning upptäckte jag.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...