SMC grundkurs Färila Raceway?

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Halloj på er,

Börjar känna mig tjatig, då jag skriver en jäkla massa här i Hudikdelen, men vafasiken, forum ska väl användas? :va

Någon som ska iväg på detta?

http://www2.svmc.se/smcboken/traffar/2012/gavleborg

När 2012-05-19
Var Färila Raceway, Föne, Sverige
GPS 61.7973,15.8526
Vad Vad erbjuds
5 timmars rolig, nyttig och lärorik fortbildning samt intressanta kringaktiviteter med lokala handlare, hastighetsmätarkoll på drag-strippen mm.

Tjena Kryckan.

Forumet är inte ett Hudiksvallsforum utan ett forum för hojåkare i Hälsingland, jättekul att du fyller det med kul saker.

Jag kommer att vara där på förmiddagen och ska jobba lite, tyvärr så hinner jag inte köra något där. :(

Tjena Kryckan.

Forumet är inte ett Hudiksvallsforum utan ett forum för hojåkare i Hälsingland, jättekul att du fyller det med kul saker.

Jag kommer att vara där på förmiddagen och ska jobba lite, tyvärr så hinner jag inte köra något där. :(

Härligt att höra! :)

Ja, jag funderar på att åka upp och delta, men jag har inte helt hundra bestämt mig ännu.
Om inte så åker jag väl upp och stämmer av läget lite iaf!

För visst är det väl så att även om man inte deltar i körningen så är det en dag då man kan komma dit och träffa likasinnade?

/K

Hej vi är ett antal från Hudiksvalls mck som ska dit vi åker från möljen kl 09.00 Alla kan följa med.
Alla behöver den här sortens träning. Det är en bra start på säsongen.
Det är gratis för alla HMCK medlemmar:tummenupp. Jag tror att det kostar 200kr för övriga.

Jag kommer tyvärr inte delta då jag helt enkelt inte har tid, men jag kommer att åka upp och vara där till tiotiden och sen hänga runt ett par timmar - ses där! :tummenupp

Vi blev 10-12st från HMCK från H-D till sportiga varianter. jag tycker att det var kul och lärorikt men det var väldigt svårt att stanna precis vid pinnen:D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026