Så här mysigt har vi det i Anderstorp 1,5 timme före start av första finalheatet......
.
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jocke W skrev:2126225Lär väl komma på tv om en vecka ungefär.
Jocke W skrev:2126225Lär väl komma på tv om en vecka ungefär.
Jag heter Lasse skrev:Starnberg saknar sitt styre.
RookieSM skrev:
rejser skrev:2127617Ujj! Ingen dålig flygtur ser det ut som!
Djäklar hur mkt fortare det går överlag i 450 klassen btw...
En 450 är nog lättare att köra fort med i regn än valfri 540-550-560-570-580 förståss.
en detalj i det hela vara att offroad partiet var ny preppat för dem och vi hade ett sönderkört parti. en annan sak är att Ola är en grymt duktig förare. JAg tror att open skulle varit den snabbare gruppen om Ola skulle kört i den... Bara en tanke men men vad vet jagFastway skrev:2127645Dom var ju ca 1,5 sek snabbare på tidskvalet ochså och då var det ju torrt ju.
http://expressen.se/index.jsp?a=253743Evil M skrev:2127741Är det nått man kan se över nätet eller måste man ha Sportexpresskanalen på tv?
liljekvist skrev:JAg tror att open skulle varit den snabbare gruppen om Ola skulle kört i den... Bara en tanke men men vad vet jag![]()
liljekvist skrev:2128017en detalj i det hela vara att offroad partiet var ny preppat för dem och vi hade ett sönderkört parti. en annan sak är att Ola är en grymt duktig förare. JAg tror att open skulle varit den snabbare gruppen om Ola skulle kört i den... Bara en tanke men men vad vet jag![]()
liljekvist skrev:2128017en detalj i det hela vara att offroad partiet var ny preppat för dem och vi hade ett sönderkört parti. en annan sak är att Ola är en grymt duktig förare. JAg tror att open skulle varit den snabbare gruppen om Ola skulle kört i den... Bara en tanke men men vad vet jag![]()
Ap, ap, ap boyz......Norris skrev:2128165Håller med lite faktiskt!
mvh Norris # 23
Spider skrev:2128315Ap, ap, ap boyz......
Ola var ju inte snabbast under racenDet var ju två utlänningar
Sen en liten detalj som jag inte vet nåt om (liiiite svårt å se från depån).... Preppade dom verkligen offroadpartiet mellan Open's första race och 450's andra ?![]()
Bara en liten extra tanke från mig åxå.
.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |