Smöra

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har varigt ensam hemma hela sommarn och imorn/tors kommer mina päron hem.

Så nu är frågan hur jag lätast smörar för dom? Allt är städat och tip top Alla soppåsar är byta, all tvätt tvättad alla blommor räddade så gott det gick (:näsblod ) ölen påfyld.
En taklampa är uppsat i hallen (va en naken glödlampa sen den gammla lampan smälte och orsaka kortis.)
Katt kraken trivs och ligger och sover på min nybäddade säng, hans sand är bytt. Huset är damsuget och skurat, yttermöblerna är av torkade grillen är övertäkt, grönsakerna är påfylda och fruktfaten lika så.
Har köpt diverse saker min far beskyller mig för att haft bort trots att han hade dom sist.

VAD MER KAN BEGÄRAS?! vad skulle ni bli glada om nån hade gjort när ni kom hem efter semestern?

Och ja den här tråden är direkt relaterad till den andra..:D
Edit: gräsmattan ska klippas imorn och garaget ska plocka undan)

Huset skall vara i samma skick som dem lämnade det i !

Vad mer kan dom begära?

Nej jag vill vidga mina möjligheter till att låna pengar till en enduro inget annat.:hihi

har nu även "polerat" alla vitvaror och torkat av alla lamp knappar, plockat undan i garaget tom tvättat toalteten och putsat fönstrena.

Vad mer finns att göra?

3121937 har nu även "polerat" alla vitvaror och torkat av alla lamp knappar, plockat undan i garaget tom tvättat toalteten och putsat fönstrena.

Vad mer finns att göra?
tvätta toan. gör rent speglarna. Köp nån sparydoft som inte är för stark. spruta runt lite i huset, precis så det knappt märks... det kommer garanterat mamma känna, dom har ju nån undermedveten kvinnligt sinne för sånnt.

3122006 tvätta toan. gör rent speglarna. Köp nån sparydoft som inte är för stark. spruta runt lite i huset, precis så det knappt märks... det kommer garanterat mamma känna, dom har ju nån undermedveten kvinnligt sinne för sånnt.
Morsan skulle inte märka om katten sket under bordet då hon inte har något som hälst lukt sinne och iom skurningen luktar det redan svagt av "vår äng" :hihi

det andra är gjort ;) tack för tipset anyway

Nej jag vill vidga mina möjligheter till att låna pengar till en enduro inget annat.:hihi

:rofl :tummenupp

En middag när de kommer hem är ju inte fel. Nya lakan i deras sängar så de slipper tänka på sånt när de kommer hem trötta och jävliga. Se till så att de inte behöver göra nåt när de kommer hem mer än att packa upp sina egna grejjer.

Been there, done that... :hihi

Jag hade blivit jäääävligt nervös över vad simm hänt om jag var dina föräldrar :lol

3122025 :rofl :tummenupp

En middag när de kommer hem är ju inte fel. Nya lakan i deras sängar så de slipper tänka på sånt när de kommer hem trötta och jävliga. Se till så att de inte behöver göra nåt när de kommer hem mer än att packa upp sina egna grejjer.

Been there, done that... :hihi
Middag va jävligt bra tips faktiskt!

3122034 Jag hade blivit jäääävligt nervös över vad simm hänt om jag var dina föräldrar :lol
Tanken har slagigt mig också:hihi

tror ni morsan uppskattar nya blommor eller kommer hon undra vart jag fått tag i dom tro?

Last edited:
Hur tror du att du ska få dina föräldrar att köpa en lägenhet åt dig om du håller på sådär?

Din morsa kommer ju att komma hem till DIG med SIN tvätt när du flyttar hemifrån!

3122171 Hur tror du att du ska få dina föräldrar att köpa en lägenhet åt dig om du håller på sådär?

Din morsa kommer ju att komma hem till DIG med SIN tvätt när du flyttar hemifrån!
En risk man måste ta ;)

(Blir utkastad vara sig jag vill eller inte så :hihi)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back