Slutkört på ett bra tag

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
Tjena alla trevlig goa människor här.

Ville bara ta en lite stund och berätta att jag kommer tyvärr inte köra båge på ett bra tag.

Det trista var att man knappt hann börja komma in i det och verkligen satsa på att köra RR på bana.

Det som hänt är att jag olyckligtvis fick ett epileptiskt anfall när jag satt hemma hos polaren. Har aldrig hänt tidigare i mitt liv. Fick åka ambulans och grejer.

Kontentan av detta är att läkarna håller på att utreda om det kan hända igen eller om det med stor sannolikhet bara är ett engångsfall. Villket jag verkligen hoppas på.

Eftersom att detta verkar enligt prognosen av läkaren kunna ta upp mot några månader innan jag får dom sista testerna så är jag belaggd med körförbud av alla fordon för min egen och andras säkerhet. så kul kommer min sommar att vara. Får inte ens dricka lite alkohol för det kan oxo framhäva det. Urk så tråkigt. Önskar och hoppas inte nån av er därute råkar ut för nått sånthär.

Stor sommarkram till er alla och hoppas ni har skoj på vägarna/banan. Vinkar från depån om man lyckas få någon att köra en ut till banan för att titta på.

:hej :hej :hej

usch va trist.. har själv familjemedlem som har epelepsi..

men ÅKA går väl bra ? bara att tigga skjuts nån dag... TT eller onsdagsgaz :tummenupp vara helt utan e ju döden :brinnerup

Tackar för omtanken. men vad händer om jag får ett anfall sittandes bakpå??

Hmm.... kan ju vara en mindre bra hit.

wonderwizard skrev:
usch va trist.. har själv familjemedlem som har epelepsi..

men ÅKA går väl bra ? bara att tigga skjuts nån dag... TT eller onsdagsgaz :tummenupp vara helt utan e ju döden :brinnerup

De e Nu du jagar sponsorer som bara den och kommer igen 2006 :tummenupp

Livet suger ibland, men bit ihop och kämpa så ska du se att det ljusnar :pannkyss

Fy f-n vad trist! Lider med dig...

Jäkligt tråkigt att höra :(
Lider verkligen med dig jag också.

Hoppas det löser sig till det allra bästa och att det går fort.

PuDDy skrev:
Tjena alla trevlig goa människor här.

Ville bara ta en lite stund och berätta att jag kommer tyvärr inte köra båge på ett bra tag.

Det trista var att man knappt hann börja komma in i det och verkligen satsa på att köra RR på bana.

Det som hänt är att jag olyckligtvis fick ett epileptiskt anfall när jag satt hemma hos polaren. Har aldrig hänt tidigare i mitt liv. Fick åka ambulans och grejer.

Kontentan av detta är att läkarna håller på att utreda om det kan hända igen eller om det med stor sannolikhet bara är ett engångsfall. Villket jag verkligen hoppas på.

Eftersom att detta verkar enligt prognosen av läkaren kunna ta upp mot några månader innan jag får dom sista testerna så är jag belaggd med körförbud av alla fordon för min egen och andras säkerhet. så kul kommer min sommar att vara. Får inte ens dricka lite alkohol för det kan oxo framhäva det. Urk så tråkigt. Önskar och hoppas inte nån av er därute råkar ut för nått sånthär.

Stor sommarkram till er alla och hoppas ni har skoj på vägarna/banan. Vinkar från depån om man lyckas få någon att köra en ut till banan för att titta på.

Lider verkligen med dig Puddy :pannkyss
Fick själv sluta med det jag brann för mest av allt pga reumatism.
Tog nästan ett helt år innan jag accepterat att det va slutkört på crossbanorna.
Du har många jobbiga dagar framför dig tyvärr men som Micke säger
så det enda som gäller e att bita ihop o komma över sin bitterhet/besvikelse
även om det tar tid.
Tycker verkligen du ska försöka komma ut till depåerna så ofta du kan,det känns tungt i början men stödet/supporten från dina polare/bekanta där e värt mycket :tummenupp
Håller en tumme för bra test resultat o ses snart :hej
//Håkan

Ledsen Patrik!! :(
Men du, det kunde alltid varit värre, ellerhur? Tur att det är en återkomma som inte är frekvent återkommande! Viktigaste är trotts allt hälsan.
Du kommer säkert upp på hojåkandet igen.

Jävligt tråkigt att höra Puddy.
Vi får hoppas att det bara var en engångsföreteelse då mannen.
Hoppas det löser sig för dig.
Hugz på dig killen.

PuDDy skrev:

Håll ut mannen, det blir säker bra med ditt körande,, trist att du missar körningar bara.. Vill du ner till Sturup så kan du alltid sitta på bönpallen...

:(

Måste vara frustrerande och skrämmande på samma gång...

Håller tummarna för att du får köra hoj snart igen! :tummenupp

PuDDy skrev:

"Ett enstaka epiletiskt anfall leder som regel inte till diagnosen epilepsi, liksom inte heller anfall framkallade akut sjukdom eller anfall med exogen orsak"

Läkemedelsboken 2005-2006 ISBN: 91-8574-52-X

Lugnt mannen :tummenupp

för 3år sedan började en polare till mig oxå få de.
Han får ca 1ggr om året. Nu sist hann han precis ringa till mig när han satt i sin parkerade bil.
Just nu får han inte köra bil på 2år. Om han inte får något anfall under den tiden är det lugnt att köra igen..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti