Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Jag höll upp i ett år nu snusar jag igen ååå vad gott, om jag kommer ihåg så skall jag göra lite inlägg i din GB nu framöver om hur gott det är att snusa och hur jobbigt och onödigt det är att gå omkring och vara hungrig arg och förbannad när man låter bli...![]()
Snus FTW![]()
Så det är enklare att sluta snusa om man är utvecklingsstörd? Antecknat.En gång när jag skulle sluta snusa så köpte jag en stock med Grov Snus. Sen när jag kom hem så pissade jag i ett glas och sen hällde jag en liten skvätt i fem av dosorna. Efter det så la jag mina tio blandade dosor i kylen. Sen väntade jag på att jag blev sugen på en snus. Det blev jag inte av någon konstig anledning.
En gång när jag skulle sluta snusa så köpte jag en stock med Grov Snus. Sen när jag kom hem så pissade jag i ett glas och sen hällde jag en liten skvätt i fem av dosorna. Efter det så la jag mina tio blandade dosor i kylen. Sen väntade jag på att jag blev sugen på en snus. Det blev jag inte av någon konstig anledning.
Så det är enklare att sluta snusa om man är utvecklingsstörd? Antecknat.
Dominator-Rocks;4021712 Köpte min första stock snus idag efter idiotuppehållet :födelseda Nu är jag med dom tuffa grabbarna igen skrev:Välkommen tillbaka till oss hårda killar![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten