sluta snusa

Själv tänker jag fortsätta, någon som har några tips/råd?

Fasa över från snus till heroin.
Sedan bestämmer du dig för att sluta med heroinet för det är nog fan lättare än att sluta snusa.

Håller till 100% med dn-L man har bara olika långa uppehåll i sitt snusande

:klappar

Jag höll upp i ett år nu snusar jag igen ååå vad gott, om jag kommer ihåg så skall jag göra lite inlägg i din GB nu framöver om hur gott det är att snusa och hur jobbigt och onödigt det är att gå omkring och vara hungrig arg och förbannad när man låter bli... :banana

Snus FTW :Bugar

Lycka till.... Har försökt några ggr att sluta snusa men det slutar alltid med att man går men en prilla under läppen efter några månader då suget är för stort.. Men finns viljan så går det!

Nu har jag peppat honom lite in hans GB som jag lovade :cdevil

Join me ;)

:klappar

Jag höll upp i ett år nu snusar jag igen ååå vad gott, om jag kommer ihåg så skall jag göra lite inlägg i din GB nu framöver om hur gott det är att snusa och hur jobbigt och onödigt det är att gå omkring och vara hungrig arg och förbannad när man låter bli... :banana

Snus FTW :Bugar

Samma här.. ångrade att jag slutade och började igen.. fattar inte vad jag tänkte på när jag försökte sluta..

:klappar Bra jobbat grabbar ;) Driv ut demonerna ur honom :hoppskrat

Edit: Köpte min första stock snus idag efter idiotuppehållet :födelseda

Nu är jag med dom tuffa grabbarna igen, känns skönt!

Last edited:
Jag blir så jävla arg efter ett tag utan snus, och det går ut över ALLA i min omgivning... Blir liksom skitpissed om jag inte får mitt snus. Fetabs...
Lyckades iaf en bra bit på vägen i somras när jag var i grekland och hälsade på familjen, efter två veckor hade jag inte en tanke på snus, eller jo en tanke kanske men men. Iaf så kommer min storebror ner efter exakt två veckor och frågar om jag slutat och hur det går. Jo det går skitbra jag vill inte snusa och har ingen abs alls.
Fan va bra säger han och plockar fram en STOCK snus och säger ska du ha?

Need i say vad som hände efter ett par dagar??
Nästa gång jag åker på semester får inte han hälsa på iaf...

Hoppas du inte har en dum bror och lycka till med o-snusandet :)

En gång när jag skulle sluta snusa så köpte jag en stock med Grov Snus. Sen när jag kom hem så pissade jag i ett glas och sen hällde jag en liten skvätt i fem av dosorna. Efter det så la jag mina tio blandade dosor i kylen. Sen väntade jag på att jag blev sugen på en snus. Det blev jag inte av någon konstig anledning.

En gång när jag skulle sluta snusa så köpte jag en stock med Grov Snus. Sen när jag kom hem så pissade jag i ett glas och sen hällde jag en liten skvätt i fem av dosorna. Efter det så la jag mina tio blandade dosor i kylen. Sen väntade jag på att jag blev sugen på en snus. Det blev jag inte av någon konstig anledning.
Så det är enklare att sluta snusa om man är utvecklingsstörd? Antecknat.

Ja det var ju skitsmart, för det hade inte räckt med två dosor?
Det är fortfarande 50% risk att snuset smakar piss.

Så det är enklare att sluta snusa om man är utvecklingsstörd? Antecknat.

:D :D :D

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!