-->

Slip-on

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR1000RR
Jag har en Honda CBR600FS -01 och tänker köpa ett slip-on till den, jag skulle gärna ha ett hördraget slip-on men det verkar svårt att hitta ett som passar till min hoj, är det någon som har några förslag när det gäller märken eller andra tips att tänka på.

Bäste hondaägare. när det gäller slipon och, som du skriver i din fråga, HÖRDRAGET SLIPON, så handlar det mer om vaxproppar än något annat. För att kunna HÖRA DRAGET från SLIPON:ET måste du åka till apoteket och köpa in tops. Ta en bunt och kör in dom i örat, vrid, tyck och joxa på tills dom vita ändarna blir gula så är det klart! Nu ska du kunna höra ditt slipon :-)

Om det nu är så att du stavat fel och egentligen menar HÖGDRAGET slipon så säger jag bara....köp en RR istället så slipper du problemet, dessutom gillar jag inte att du ska vara coolare än mig på Kemora. Så det så.

Vi höres

Wrooom

Honda forever skrev:
Jag har en Honda CBR600FS -01 och tänker köpa ett slip-on till den, jag skulle gärna ha ett hördraget slip-on men det verkar svårt att hitta ett som passar till min hoj, är det någon som har några förslag när det gäller märken eller andra tips att tänka på.

Pröv maila S-racing, har för mig att dom gör egna rör, annars kan du pröva maila kvickmc.se & höra, dom gör oxå egna rör

Uffe

Honda forever skrev:
Devil har ett par olika highpipe-slipon till CBR FS

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...