Slapp i musen?

Pappa Bred Pitt, köp sånna här så hon blir människa igen! :tummenupp

Bifogat

• smartballs.jpg
    smartballs.jpg
    21 KB · Visningar: 57
Ska hon ha båda eller kan de ha en var?:brynad

"Smartballs är två stycken sammanfogade kulor av len, pärlskinande silikon. Kulorna är ihåliga med en lös gärnkula inuti, vilket bidrar till en känsla av att kulorna rör sig lite. Smartballs går alldeles utmärkt att använda under vaginala och anala sexlekar, men dess huvudsakliga syfte är att stärka slidmuskelaturen och motverka inkontinensproblem. Många kvinnor lider av förslappad slidmuskelatur vilket kan verka negativt på känseln för både mannnen och kvinnan vid samlag. Genom att använda knipkulor lär sig kvinnan att aktivt knipa under samlaget, till glädje för båda parter.
Då snöret är plastbehandlat, bidrar det till att det blir mycket lättare att rengöra efter användning. Tvätta knipkulorna med ljummet vatten och någon antiseptisk, bakteriedödande lösning. Sådana rengöringmedel går att finna i kategorin "Amors apotek".
Smartballs är av absolut högsta kvalité och som vi således varmt rekommenderar.
"

Last edited:
haha knipkulor! vilken grej!

Dom ska visst göra underverk!

Bara för tjejen att stoppa in dom. Sen gör dom jobbet själv. Tjejen behöver inte göra nåt för dom lösa kulorna gör att knipmusklerna aktiveras av sig själv. Används dom för mkt i början kan det leda till träningsverk.

Så fort jag har hittat en tjej att leva med litet längre så ska hon få ett par!
Det kan ALLTID bli bättre :tungan

Dom ska visst göra underverk!

Bara för tjejen att stoppa in dom. Sen gör dom jobbet själv. Tjejen behöver inte göra nåt för dom lösa kulorna gör att knipmusklerna aktiveras av sig själv. Används dom för mkt i början kan det leda till träningsverk.

Så fort jag har hittat en tjej att leva med litet längre så ska hon få ett par!
Det kan ALLTID bli bättre :tungan

Köp ett par redan nu så du är redo. Du kan ju ha dom hängande i skärpet brevid mobilfickan i läder.

Funkar utmärkt att göra knipövningar utan kulorna. Testa nästa gång du kissar och försökt avbryta strålen, lyckas du har du hittat rätt muskler.
Själv gör jag 200 knipövningar/dygn, det bästa med dom är ju att det funkar att göra när som helst, i minutenkön, på bussen, när jag kör bil, pysslar, bakar etc etc .
Det gäller att vara förberedd och redan vältränad för att orka med en graviditet och förlossning på bästa sätt, dock kan det gå till överdrift åt andra hållet med. Hade en patient där det var gränsfall att barnet skulle komma ut pga att hennes bäckenmuskler var så starka och tränade .

Och tilläggas ska väl att min man är grymt lycklig :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...