slagsmål i oxie, var hittar jag det?

Gick med
11 Apr 2004
Hoj
några
Hade en länk förut till slagsmålet mellan moppekillarna o rednecks i oxie :rofl :rofl men hittar den ej längre, någon som vet var den finns? :confused:

glenoyne skrev:
Rolig film, vad handlar allt om?? Hör ju inte riktigt vad dom säger :3freak

MVH Martin

Längesedan jag såg den men har för mig att någon av dem hade kallat den gamla tanten för hora eller liknande och då kom den andra "jeanskillen" ut och skulle ge igen och sen gick det som det gick. Och deras grannfamilj kom ut för att hjälpa dem mot de där moppehuliganerna.
Väldigt sevärd film iallafall. :rolleyes:

Mr.Dna skrev:
Längesedan jag såg den men har för mig att någon av dem hade kallat den gamla tanten för hora eller liknande och då kom den andra "jeanskillen" ut och skulle ge igen och sen gick det som det gick. Och deras grannfamilj kom ut för att hjälpa dem mot de där moppehuliganerna.
Väldigt sevärd film iallafall. :rolleyes:

Nej nej nej, killen säger ju "hon potta maj!" och jeanssnubben mumlar nått. :lol

Solid snake skrev:
Nej nej nej, killen säger ju "hon potta maj!" och jeanssnubben mumlar nått. :lol

HAHA, trodde det var du solid... en hade långt hår och dessutom var han skåning och moppefucko, så liksom var nästan hundra :rolleyes:

Nä, men det var hur kul som helst, dock skrattade jag nästan mer åt deras fjolliga dialekt.

H4 skrev:
HAHA, trodde det var du solid... en hade långt hår och dessutom var han skåning och moppefucko, så liksom var nästan hundra :rolleyes:

Nä, men det var hur kul som helst, dock skrattade jag nästan mer åt deras fjolliga dialekt.

Förutom att den är från början/mitten på nittiotalet... :rolleyes:

E d ofta sånt där nere i Oxie?

Så det räcker att kalla nån för hora för att få halva grannverksamheten efter sig?
Ska lätt ner en dag när jag är uttråkad o nita moppefuckon :banana

Kallar man nån för hora på mitt område så springer de för livet typ....

Mavve skrev:
E d ofta sånt där nere i Oxie?

Så det räcker att kalla nån för hora för att få halva grannverksamheten efter sig?
Ska lätt ner en dag när jag är uttråkad o nita moppefuckon :banana

Kallar man nån för hora på mitt område så springer de för livet typ....

Skulle man kalla någon hora här så skulle dom nog ha kollat på en som om man kom från mars :kocko :va

Tur att man bor strax utanför. Det bor många personer där som är lite.... udda är kanske ordet.

Klippet är ganska så gammalt, och har varit uppe förut, vill jag minnas. Jag känner igen ett par ansikten där, som gick ett par klasser under mig. Inga som skulle klassa in i A-gänget direkt.. :rolleyes:

Edit: Bör kanske tillägga att det har lugnat ner sig avsevärt på senare tid. Nu ser man inte poliser byn varje dag längre.

Haha ja den filmen har man ju sett!

Det bästa (läs: sämsta) är ju när han ska slå Jeansmannen med basebollträet, man ser riktigt hur han tvekar men slår lite halvhjärtat :lol

Sen att man inte fattar ett ord är ju en annan sak :rolleyes:

Svanen skrev:
Det bästa (läs: sämsta) är ju när han ska slå Jeansmannen med basebollträet, man ser riktigt hur han tvekar men slår lite halvhjärtat :lol
Haha! Direkt efteråt så vrålar jeansmannen -"ge maj det där jäevla brännsbollsracket!!" :rofl
Det låter så j*vla roligt/klockrent när han vrålar det och man ser hans hyper-galna min :rofl

Ni som inte har sett den, gör det! :yoparty

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back