Slabb på bulten

RG500-Johannes

Telefonstolpe vs Johannes 1-0
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
För allmän info:

Någon har slabbat ut ngt smet på bulten, rikting mot Tungelsta med början vid det öppna partiet med en lång svepande kurva runt kohagen och kanske 2-3 km till.

Steg av och kände lite på det och det verkar snorhalt. Luktar som någon slags smet de har på innan de asfalterar eller ngt.

/J

RG500-Johannes skrev:
För allmän info:

Någon har slabbat ut ngt smet på bulten, rikting mot Tungelsta med början vid det öppna partiet med en lång svepande kurva runt kohagen och kanske 2-3 km till.

Steg av och kände lite på det och det verkar snorhalt. Luktar som någon slags smet de har på innan de asfalterar eller ngt.

/J

Va fan, var det ingen flagga ute för?
Sitter flaggvakterna och sover eller?

freddexwing skrev:
Va fan, var det ingen flagga ute för?
Sitter flaggvakterna och sover eller?

:rofl

gayfight.gif

RG500-Johannes skrev:
För allmän info:

/J

Skulle inte förvåna mig om det är lokalbefolkningen som har hällt ut det, och jag förstår dom till fullo, även om jag inte tycker att försåtsminering av vägen är det bästa sättet att få hejd på vansinnesåkningarna där!

Hoztic skrev:
Skulle inte förvåna mig om det är lokalbefolkningen som har hällt ut det, och jag förstår dom till fullo, även om jag inte tycker att försåtsminering av vägen är det bästa sättet att få hejd på vansinnesåkningarna där!

IOFS Högre straff på Vållande till annans död än fortkörning...

Tror dock inte att det är dom boende,
tror mer på läckande lastbil.

Last edited:
Hoztic skrev:
Sen när blev det förbjudet å köra av sig på bana :rolleyes:

De hinner nog sanera till nästa moto gp -bulten :tummenupp :hihi ..va nere en sväng ikväll, såg lite illa ut, men safety car var på plats.

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick