Skum båge?

Dom har väl provkört den där nyligen i bike, vändradie som en oljetanker

GixxerJensa skrev:
Dom har väl provkört den där nyligen i bike, vändradie som en oljetanker
Visst, men det är ointressant på bana. Det roliga är att väghållningen går att få avsevärt bättre än vad en vanlig gaffel kan åstadkomma...
:yoparty

Hellre skum båge än skumbåge :rofl

Last edited:
tanken e att den inte ska nigga när man kommer inbromsande..(ha ja fö mig) det kan va ganska bra :)

Jåke skrev:
Visst, men det är ointressant på bana. Det roliga är att väghållningen går att få avsevärt bättre än vad en vanlig gaffel kan åstadkomma...
:yoparty

Hellre skum båge än skumbåge :rofl
Jag vet, tänkte mest på det där med garagevändningen.

Experiment 626 skrev:
Måste vara annorlunda att svänge med den där.... Garagevändningen med den kanske?

GixxerJensa skrev:
Jag vet, tänkte mest på det där med garagevändningen.

:lol

Jo, men på körprovet som nu byts ut ("gamla alltså") anpassades ju storleken på rutan efter hojens vändradie...

En annan hoj i katalogen ni bara måste kolla är Zongshen Zoulsurfer... Den verkar ha rätt sjysst motor :hihi

Måste hålla med om att den är skitful, någon som i mitt tycke däremot är nästan onödigt snygg är SB8K. :drool
Att det också sitter en v-twin motor (tlr1000r) i den om jag inte minns fel gör ju inte det hela sämre IMHO

cool look den har men insuget fram till skulle dem gjort lite snyggare, annars tycker jag om designen mycket. :tummenupp

Jåke skrev:
:lol

Jo, men på körprovet som nu byts ut ("gamla alltså") anpassades ju storleken på rutan efter hojens vändradie...
..fast dom kanske blir lite irriterade när manöverprovet måste förläggas till en saltöken i staterna :D

heggeli skrev:
Måste hålla med om att den är skitful, någon som i mitt tycke däremot är nästan onödigt snygg är SB8K. :drool
Att det också sitter en v-twin motor (tlr1000r) i den om jag inte minns fel gör ju inte det hela sämre IMHO
För en v-twinmotor sitter det ju inte i Tesi-2d då eller?!

154 KG lätt.. Troligen skitkul på bana..

Dock blir jag fundersam på att det är en 992cc maskin i den. Det är alltså en 1000DS motor:va

Men i så fall stämmer ju inte 84 häst.. 94 är närmare sanningen.. allt enligt tester.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8