Skulle vara nice med bilder på era xr650.

lennis82

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2004
Hoj
Xr650r -01 & Yz250 -03
Skulle vara nice med lite bilder på era hojar, måste få lite insperation och se att xr:en kan bli grym!. :tummenupp

//A :yoparty

har tyvärr inga bilder på min XR650R.
Den är som org förutom öppnad luftburk, helsystem från big gun, annat styre, svart sidokåpor.
ska bytta lysse fram på den ifall jag hittar nått jag gillar..
samt det mortad kit som an fick när man köpte en ny 03.

Mvh Pera

lennis82 skrev:
Skulle vara nice med lite bilder på era hojar, måste få lite insperation och se att xr:en kan bli grym!. :tummenupp

//A :yoparty

Såhär såg min ut i början av 03.. Numer sitter det en annan framstänka och porrigare kedja/drev på.

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    104.1 KB · Visningar: 225
  • 6.JPG
    6.JPG
    52.9 KB · Visningar: 254
  • 7.JPG
    7.JPG
    94.6 KB · Visningar: 197
Min BRP!

Bifogat

• XR 16.jpg
    XR 16.jpg
    82.6 KB · Visningar: 181
  • XR 14.JPG
    XR 14.JPG
    90 KB · Visningar: 164
  • XR 08.jpg
    XR 08.jpg
    81.5 KB · Visningar: 176
Min gamla hoj.

Bifogat

• P5300056small.jpg
    P5300056small.jpg
    92 KB · Visningar: 211
  • P5300054small.JPG
    P5300054small.JPG
    63 KB · Visningar: 186
Här e min då, skitig å jäklig.. Fick den i byte när ja skulle sälja min crf450..
Nu är den till salu.. Va kan man få?? 2002 430 mil..

Bifogat

• xr650-02.JPG
    xr650-02.JPG
    60.5 KB · Visningar: 141
DwD skrev:
http://dwd.pir8.info/IMG_0089.JPG

så här såg min ut, :)
den hojjen är den som jag ångrat mig mest att jag sålt :3freak
hoppas honda gör en ny uppgraderad modell, då jevlar blir det en sådan. :yoparty

Då ska jag också byta båge.

På min önskelista står det:

USD gaffel.
-15 kg :)
Mer kräm i generatorn.
Framlampan från crf250E.

Bidrar med en bild av min trotjänare också då...

Bifogat

• xren.jpg
    xren.jpg
    122.8 KB · Visningar: 172
Min =)

Bifogat

• Svarten.jpg
    Svarten.jpg
    89.4 KB · Visningar: 1,091
jP skrev:
Bort med innerbensskydden för helveite! :zpy

Finns en anledning till att de sitter där de gör. Kan bli väldigt dyrt om du får stenskott på gaffelbenen och de inte längre på grund utav detta håller tätt.
Hänt flera kompisar som har fått lägga ut stora summor pengar för att rätta till detta och nu för tiden kör de alltid med skydden på.

Hmmm... Jag gillar XR:en, en jävligt schysst grussprättare, men jag vet inte vad jag ska säga... den passar fan inte som bling-bling-supermotard, det är ju en stor arg gris som vill bli skitig och sprätta dynga, fan lackerade sidokåpor, fula framlyktor och avtagna gaffelbensskydd, det är verkligen inte hårdrock.

Varför ger ni inte era XR:ar vad dom vill ha, ett par MT21:or och en lerig skogsstig?

för att den är en obotlig klumpeduns, alldeles för tung för skogen!! (om man inte är magnus samuelsson typ) Grusväg funkar den finfint på, och det får den också!

Men som busmotard o lite bandagar funkar den super!!! Går gött som fan, enormt stryktålig och underbar att köra!

så e de =)

HenRRik skrev:
för att den är en obotlig klumpeduns, alldeles för tung för skogen!! (om man inte är magnus samuelsson typ) Grusväg funkar den finfint på, och det får den också!
Äh, vafan, jag kör med min KLR i skogen när polarna kör XR och SXC och då kan vi snacka klumpeduns! XR:en är som en fjäderviktare i jämförelse, det som inte dödar det härdar, det ska rinna svett i en rännil från hakan :). Nej, allvarligt så är KLR:en alldeles på tok för tung så jag är funderar på att köpa mig en XR eller en SXC.

Men som busmotard o lite bandagar funkar den super!!! Går gött som fan, enormt stryktålig och underbar att köra!
Det kan jag tänka mig, jag har aldrig provat en XR-motard, men hojen är ju jävligt trevlig så det betvivlar jag inte, det jag menade var att det känns fel med massa bling-bling på grisen, den ska vara skitig och repig och lukta granskog ;) :).

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti