Skriva sig på annan persons lägenhet.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Blev kanske konstig rubrik men. Är som följande, vi skall flytta ut från våran lägenhet som vi står skrivna på och flytta in i min kusins studentlägenhet. Vi får alltså hyra den utav kusinen eftersom de skaffat en annan. Kusinen står fortfarande kvar som hyresgäst såklart för att få behålla lägenheten. Är det då möjligt för mig att skriva mig på denna lägenheten?

Om inte detta går måste jag skriva mig hos föräldrarna och sedan eftersända post därifrån jag bor nu till mina föräldrar och sedan därifrån till nya lägenheten antar jag..krångligt!
Någon som suttit i samma sits, hur löst du det?

Blev kanske konstig rubrik men. Är som följande, vi skall flytta ut från våran lägenhet som vi står skrivna på och flytta in i min kusins studentlägenhet. Vi får alltså hyra den utav kusinen eftersom de skaffat en annan. Kusinen står fortfarande kvar som hyresgäst såklart för att få behålla lägenheten. Är det då möjligt för mig att skriva mig på denna lägenheten?

Om inte detta går måste jag skriva mig hos föräldrarna och sedan eftersända post därifrån jag bor nu till mina föräldrar och sedan därifrån till nya lägenheten antar jag..krångligt!
Någon som suttit i samma sits, hur löst du det?

ja det går.

Ditt namn
C/O Din kusins namn
mc-vägen 7
444 44 Västerås

t.ex.

Fyll i det som säger att du ska ha en C/O adress på adressändrings hemsida..

Kanon!
Vad är det mer man ska anmäla till vid flytt till ny ort? adressändring och.. Skatteverket ska man väl också kontakta? några fler?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon