Skrämmande!!!!

Föräldrarna måste varit Idioter & Oansvariga -> barnen får lida :(

Killen som utförde det hela borde kastreras & hängas högt :mad:

/n

Tyvärr är det inte alltför ovanligt att unga flickor reser mellan Stockholm och Åbo/Helsingfors eller mellan Stockholm och Åland. Det finns en del som pluggar eller idrottar eller annat.

Jag håller med om att det är för oansvarigt att skicka tre stycken minderåriga utan tillsyn på en kryssningsbåt, framför allt som kontrollen i barerna är näst intill obefintlig. Man ska vara vääääälidg mycket för ung för att inte få köpa ut.

Om man inte vill göra det själv så kan man som tjej be någon äldre pojke köpa sprit åt en. Antar att det är så det har gått till. Sedan har pojken ifråga tyckt sig ha rättigheter och efteråt har flickan ångrat sig och kallar det våldtäkt.

Att ha sex med en 13-årig tjej anser jag att ALLTID är våldtäkt (det som i USA m.fl. länder kallas för statuatory rape)...

Sedan kan man tycka en hel del saker om hur tidningarna skriver. Exempel: "En 16-årig flicka blev i fredags överfallen av en 15-årig man."

Hur kommer det sig att han är en man när hon är äldre men flicka? Kalla dom för sitt rätta namn istället... GLOP!!

Ja, det finns så många faktorer som spelar in; Folk i närheten, sprit, killen som inte kunde hålla sig, föräldrar, kompisar osv.

Samhället är för jävligt på många sätt, som i detta fallet till exempel. Det finns så mycket konstiga individer runt om kring en så man blir ju rädd. :skrämd

Vart kommer alla dessa missfoster ifrån ? :confused:

/n

Föräldrarna kanske är lika fulla dom, om inte värre...
eller kanske inte har nåt som ens är värt att kalla föräldrar.
Det ser jag en hel del av i mitt jobb... så de finns nog orsaker till sånt.

Nu behöver hon ju inte varit där för vad merparten av alla andra är där för, som någon påpekade kanske de bara var på överresa till släkt och vänner?
svårt att tyda av en så knapphändig artikel.

men, faktum kvarstår: killen borde ju få så mkt däng att det var sista gången den stod. Jag brukar aldrig förespråka våld annars, men i detta fallet så..

Dom kunde väll gjort processen kort o slängt hjan överbord. Svårt o simma iland om det är 40 mil till närmaste strand

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back