Skogskyrkogården ikväll..hmmm

• Thread starter Thread starter Gixxer Mike
  • Start date Start date

Gixxer Mike

Guest
Jaa så va vi ute och rastade våra små maskiner på kvällen och kan nån gissa vem som dök upp ur skuggorna efter en stund?...
ingen mindre än vägpiraterna i blåvita bilar..läskiga typer dom där..gör allt för att sno hojjarna.
Men jag vill tacka gänget som va med för att ni alla ville hjälpa min tjej hem därifrån.
jag klarade mig utan att träffa några vägpirater så när jag kom tillbaka så hade alla flytt nästet.

Men ett stort tack för ni ville hjälpa tjejen hem :=)
/Mike

Hörrö! Man får inte "glömma" ta med sig tjejen när man åker ;)

Som sagt Mike, det är inga problem!
Varsågod Tjejen! :tummenupp

Liwa> Om vi säger så här, hade han vänt för att stanna o ta med henne hade jag nog fått skjutsa hem henne ändå!! :D :D

/Niklas

Härligt att det löste sig,,började undra när du varit borta en stund!!

Blev det en lång tur med grisarna???

:mad:

Att jag alltid lyckas missa all action... så går det när man måste hem och sova... Antar att detta hände efter McD??

campar skrev:
Som sagt Mike, det är inga problem!
Varsågod Tjejen! :tummenupp

Liwa> Om vi säger så här, hade han vänt för att stanna o ta med henne hade jag nog fått skjutsa hem henne ändå!! :D :D

/Niklas

Det fattar jag med, retas bara lite med Mike. För inte får man glömma bort sin tjej :p

Tur att du fick agera mc-gentleman och ta hand om henne. Hade varit jobbigt för henne att gå hem i ställ och allt :)

Förstod att du retades! :)

Klart man ställer upp! Lite jobbigt hade det nog faktiskt kunnat varit o knallat därifrån hem i/med ställ alltså, var ju inte riktigt bara 1 kvarter att åka! =)

Hur orkar ni åka hoj i värmen, efter en tuff dag på jobbet orkar inte jag åla in mig i stället på kvällen. Men snart får ni se mig köra med.

Igår var faktiskt behagligt att åka, inte så där jätte kladigt varmt som det varit senaste tiden! Utan lite lagom varmt! =)

J.S skrev:
Härligt att det löste sig,,började undra när du varit borta en stund!!

Blev det en lång tur med grisarna???

Ne det gick rätt fort att bli av med vägpiraterna ..men dom hade nog tagit reg idag på dan när dom försökte sno hojen första gången och isslyckades..för det va totalt 4 st och alla snurrade runt där vi bor....med när jag hade gått hela vägen till er så missade jag er med typ 30 sec..så man va ju rätt uttorkad efter min lilla promenad..hi hi hi
men killarna med bilarna va sjysta nog att köra hem mig när jag märkte att ni hade dragit hi hi .

Liwa: jaa men jag ville inte säga till henne att jag ville köra själv en stund så jag ringde piraterna och bad dom komma he he he he
så jag had ett svepskäl att INTE ha med henne bak hi hi hi
:squid

Liwa1 skrev:
Hur orkar ni åka hoj i värmen, efter en tuff dag på jobbet orkar inte jag åla in mig i stället på kvällen. Men snart får ni se mig köra med.

Det va faktiskt skönt igår kväll..lagom temp..men det blev bra först vid...20 snåret..då va det behagligt att köra..men vid 18 tiden va det för varmt..phuuu

Liwa1 skrev:
Hörrö! Man får inte "glömma" ta med sig tjejen när man åker ;)

Tyst nu..faan du förstör ju allt nu hi hi hi
allla vet att man inte kan "glömma" sin tjej men vi säger det så hon inte misstänker att det va så att jag försökte bli av med henne...hade ju hoppats på att alla skulle "glömma" henne så hon hade blivit uppäten av dom enorma snabelkoftorna som bor där vid kyrkogården hi hi hi
:skrämd

Hightuned skrev:
Hon tycker ju om att leka snutjag, så hon kunde väl lika gärna åkt med dig?. :D

Joo hon brukar ju åka med bak när vi är ute och letar efter vägpirater ibland och retar dom..precis som du säger..hon GILLAR att åka med bakpå när vi åker kurragömma med dom hi hi hi

Hon missade faktiskt 2 tillfällen igår hi hi hi
först på dan sen på kvällen hi hi hi

Gixxer Mike skrev:

Liwa: jaa men jag ville inte säga till henne att jag ville köra själv en stund så jag ringde piraterna och bad dom komma he he he he
så jag had ett svepskäl att INTE ha med henne bak hi hi hi

Vet du vad lösningen är? Köp enkelkuts ;) Då åker man själv hela tiden och behöver inte svepskäl :D

Liwa1 skrev:
Vet du vad lösningen är? Köp enkelkuts ;) Då åker man själv hela tiden och behöver inte svepskäl :D

Jag har ju enkelkuts men hon springer ner och byter hela tiden ju hi hi

måste nog gömma sadeln..hmm.

Mike, jag har lösningen.

Jag tycker du ska köpa en hoj till tjejen så kan hon ut och åka med oss andra medans du leker katt och råtta med farbror blå :tummenupp

Håller med tjejen om att det är tur om att det än finns "riddare" på jorden.

:hej

Två gånger på samma dag det är inte illa!! piraterna tycker nog inte om dig... eller kan det vara för att du åker på ett hjul hela tiden :tummenupp

//killensomgrejade1,2,3påslangenigår :D

Tjejen skrev:
Han sa precis att han kan köpa en monkey-bike till mig... Jag är 154 lång och han påstår att det är det enda jag kan köra och fortfarande nå ner till marken på. :mad: Dags att ge honom lite spanking snart tror jag, han börjar ta ton. :D

hmm jag undrar vem som sitter med ömma skinkor nu he he he he
:whip

Liwa: joo jag håller faktiskt på att leta efter läplig hoj men hon måste nog börja med nåt custom liknande så hon når ner.
jag brukar faktist inte reta dom så mycket när hon är med för jag vill inte att hon ska riskera nåt pga jag gillar att retas med dom.

men pallar ni av att vänta på henne..jag menar monkeybiken gör typ 70 bara hi hi hi

--=BRYD=-- skrev:
Två gånger på samma dag det är inte illa!! piraterna tycker nog inte om dig... eller kan det vara för att du åker på ett hjul hela tiden :tummenupp

//killensomgrejade1,2,3påslangenigår :D

GRATTIS det såg skit bra ut :=)

vaddå jag åker inte på ett hjul hela tiden nu är det mobbing här..he he he he

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back