Skogskyrkogården igår onsdag

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Någon av er här som befann sig längs nynäsvägen vid skogskyrkogården igår vid 20-21 nångång? Såg ett par motardlirare där, en xr650 och en blå ttr bland annat..
Var ett boxbud (?) på en xt som gick omkull osså..

Någon som känner sig träffad?

Jag har mina misstankar men det var inte jag iallafall för att jag har också alibi och har gipsad arm sen 2 veckor tillbaks

Tittade åt ett annat håll när han la ner den men han körde tillbaks den så det var nog ingen större skada skedd.

Box's budhojar har markmagnet i lådan, tror jag. Eller så är det förarna som är asfaltmagneter.

En jättemagnet i pannan som drar till sig stora metallföremål det är felet!
sen skall väll dom stora svarta runda grejjerna vara nedåt??
vurpan i går är tyvärr sånt man får räkna med ibland när man leker!

Mattias skrev:
Box's budhojar har markmagnet i lådan, tror jag. Eller så är det förarna som är asfaltmagneter.

Mcbudet skrev:
Word :fakta

Ärligt talat så sköter sig dom flesta i trafiken just nu!

Ja alla vi som inte skötte oss har ju antingen krashat eller blivit av med lappen så.. :rolleyes: ;)

Göran har åkt förfort och har lånat ut lappet till farbror blå. :squid

Belle skrev:
Suck, han som kör så försiktigt! Kan dra en liten paralell(stavning ett stort- med forum)

Jag står brevid en bil på sveavägen alldeles intill mittrefugen, det står en bil framför och stänger så jag väntar snällt när jag inte kan ta mej uppför kanten och vad händer....?
Jo, en viss körkortslös(just nu) ung man kommer körande MYCKET försiktigt på bakhjulet, på mittrefugen (händer mycket sällan att Görans hoj är så baktung, NOT) om mej som blir aningen frustrerad när jag blir om körd å inte kan göra ett skit! Litet tillägg, rusningstrafik med kö åt båda håll!

Gatans gud, mc-bud :rock

Hur länge är han utan?

//Anders

Belle skrev:

Ahh.. Det va de han hade gjort alltså. Fick bara höra lite snabbt av Martin att han va utan lapp. Du är väl också sjukskriven va?

Japp jag är också sjukskriven.
Låg på huven på en röd liten bil på norrmälarstrand och inspekterade lacken (den var repig eller blev 3 sekunder innan)

Tror att göran ska ha "semester" i en månad.

När kommer du tillbaks EBS?
Är du också gipsad?

/Belle

Hur är det egentligen?

finns det några fungerande mcbud på Box nu egentligen?
Är alla trasiga eller utan lapp?
Har ni tagit in några cykelbud medans alla läker osv?

Vi har några kvar och nu har det gått ett tag sen den första hade mark känning så att nu borde det snart fyllas på igen ute på gatorna ;)

Såg ett Boxbud med blå XT(tror jag) som diskuterade med en taxichaffis vid vasagatan igår.
Taxin var bucklig, men jag såg inte hur hojen såg ut.
Det verkade ha gått hyffsat bra iaf, för boxkillen körde därifrån...

Någon härifrån?

Den blå´a xt´n är extra hojen när ens egen är trasig eller på service så det kan ha varit vem som helst

/Belle

Mattias skrev:

Men det är väl inte så konstigt att det ofta händer saker, med tanke på hur mkt dom faktiskt kör! (dessutom i tung trafik, med trötta/halvblinda bilister som pendlar till jobbet!!)
Man kan ju inte jämföra det med en "normal" hojåkare som åker där han vill, när han vill, hur länge han vill!!! :fakta

Att sen Freddie har en tendens att vilja byta ut alla vitala delar mot titan, "förstör" ju bara ryktet för alla andra mcbud!! :D :whip

Belle skrev:
Japp jag är också sjukskriven.
Låg på huven på en röd liten bil på norrmälarstrand och inspekterade lacken (den var repig eller blev 3 sekunder innan)

Tror att göran ska ha "semester" i en månad.

När kommer du tillbaks EBS?
Är du också gipsad?

/Belle

Japp, gipsad till knät. Gjorde ju en liten klantvurpa utanför 7-eleven Grevture. Gissar att jag e tillbaka i slutet på månaden. Blir av med gipset den 22:a. :)
När e du tillbaka då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...