Skitväder!

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Djävla regnande :mad:

Hade bokat hojsväng tillsammans med en blondin på en Ducce hela dagen och så regnar det. :( Blir så trött. Såg faktiskt fram emot att få åka lite hoj, vad ska man göra nu då? Suck!

DumDum skrev:

Hade bokat hojsväng tillsammans med en blondin på en Ducce hela dagen och så regnar det. :( Blir så trött. Såg faktiskt fram emot att få åka lite hoj, vad ska man göra nu då? Suck!

Det går ju faktiskt att åka även fast det regnar... :fakta

I annat fall får du vänta till iallafall imorgon, då ska det ju bli bättre väder :D

Visst går det att åka när det regnar men hur kul är det när det verkligen ÖSER ner hinkvis och 5plusgrader? :( Får vänta till imorgon. Får trösta mig med MotoGP.

Känner också abstinensen stiga... vill fan gå ut i garaget och meka lite med hojen,,, men vafan ska jag meka med :confused:

Tänk om man hade en enduro som andrahoj, så man kunde gå ut och riva isär den och få timmarna att gå :rolleyes: *drömmer mig bort*

Grabbar

Se det från den ljusa sidan, träden, gräset och blommorna behöver vatten, sä när det blir varmt igen kommer allting slå ut och växa fort :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Re: Grabbar

xplojt skrev:
Se det från den ljusa sidan, träden, gräset och blommorna behöver vatten, sä när det blir varmt igen kommer allting slå ut och växa fort :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Rinnande och kliande näsa och ögon, astma............Kul :(

DumDum skrev:

Finns det verkligen ingenting annat som du kan göra med blondinen hemma:slicka :D

Arghh... nu snöar det istället... fast fuckoff! det är ju plusgrader så :D

Bra att det kommer ner det som måste, så det blir permanent bra väder sedan :D

Re: Grabbar

xplojt skrev:

Du glömde att vägarna blir renare så det inte dammar så förbannat.

Back