Skitväder

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Satans jävla skitväder:huvet:huvet:mad:

Ska tydligen va så här i 2 veckor framöver om man ska tro väderleksraporten

va less man blir:arsele

Ja... va just inne på blocket och dregglade på skotrar... Synd att det inte går att hyra här nere. Då hade jag gjort det omedelbums!

Då går man som jag tidigare nämnt, ut i sitt garage och tittar på alla projekt. Andas ut, tar en kall och tröstar sig med att man kanske hinner färdigt till våren :tummenupp

IntresseklubbenAntecknar.jpg

Va fan. Ännu en tråd om vädret.
Kommer ju nya hela tiden. Är det så svårt att fortsätta i någon utav dom andra trådarna :).
Tur man inte är moderator. Då skulle man fått spel och låsa trådar hejvilt :D Haha.

Synd att man inte såg det här komma och köpte sig en skåjter...då köper man väl sig en nästa höst och då kommer det väl vara rekordvarm vinter...

Jag är iaf väldigt imponerad! Alla gnällde ju på att Reinfeldt och Obama mfl var för softa. Att man inte ställde krav hårda nog osv. Men säga vad man vill om mötet före Jul, det fungerar ju verkligen!!:banana Blott en vecka efter att klimatmötet i Köpenhamn avslutats så leverades 70-talets vinter igen!:Bugar

Back