Skitkul

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kan varmt rekomendera båten windhems taco o räkkvällar.Var på ett redigt röj i går,smalare än thord drog igång hela båten(som bestod till 90% av hungriga kvinns)så det nästan stormade.Var faktiskt det roligaste jag gjort på länge,trevligt folk,gott o äta,mycket mingel o ett jävla röj.Drog förbi tivoli o hejade på nåra s-hojare oxå har jag ett litet minne av.Sprang på swedie på väg hem iaf.Full som en kastrull va man.Ville ju heja på gsx1100r:s tvillingkusin,men han va visst inte där sa dom.Men till er som va där kan jag säga att om jag ska va ärlig så kommer jag inte ihåg er speciellt bra,så jag får väl säga hej nu istället o hoppas att man inte va allt för pinsam :D

ktmjacke skrev:
Kan varmt rekomendera båten windhems taco o räkkvällar.Var på ett redigt röj i går,smalare än thord drog igång hela båten(som bestod till 90% av hungriga kvinns)så det nästan stormade.Var faktiskt det roligaste jag gjort på länge,trevligt folk,gott o äta,mycket mingel o ett jävla röj.Drog förbi tivoli o hejade på nåra s-hojare oxå har jag ett litet minne av.Sprang på swedie på väg hem iaf.Full som en kastrull va man.Ville ju heja på gsx1100r:s tvillingkusin,men han va visst inte där sa dom.Men till er som va där kan jag säga att om jag ska va ärlig så kommer jag inte ihåg er speciellt bra,så jag får väl säga hej nu istället o hoppas att man inte va allt för pinsam :D
Låter som en helkväll, tyvärr så blev Lunkans kottar sjuka så vi kom inte loss :( Men det kommer flera tillfällen :banana

GSXR1100R skrev:
Låter som en helkväll, tyvärr så blev Lunkans kottar sjuka så vi kom inte loss :( Men det kommer flera tillfällen :banana
Fan va typiskt,men för min del va det väl detsamma för jag hade inte kommit ihåg att jag träffat dig iaf :D

Ghost skrev:
Ja tröjan åkte ju av efter ett tag... :D :D
VAAAAAAAAAAAAAAAA???????????????
menar du att jag tog av mig den långärmade eller hela baletten?

Ghost skrev:
Uppvisande av ryggtatuering kallas det visst. :yoparty

:D
Åfan,men då måste nån ha bett mig att visa den,för jag e väldigt svårövertalad annars.Var det när jag satt vid bordet?

ktmjacke skrev:
Åfan,men då måste nån ha bett mig att visa den,för jag e väldigt svårövertalad annars.Var det när jag satt vid bordet?
Japp lilla soffbordet, jag tror att du försökte imponera på Mikke.. :tungan :lol

Ghost skrev:
Japp lilla soffbordet, jag tror att du försökte imponera på Mikke.. :tungan :lol
Ha ha ha,ja gammal man gör så gott han kan vettu.Så man hängde ut fettsäcken,ja jävelberg.Tur att inte kameran va framme då iaf,tyckte det va pinsamt nog med dom andra bilderna.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage