Skitjävlars fan!!!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Pg.a "Omstrukturering" i mitt arbete får jag inte ledigt under Lelleträffen!!!! Detta är för mig en personlig katastrof!!! Vi ska ha Koncernmöten med obligatorisk närvaro 15-16/6... För att sedan sammanfattas i egna gruppen 18/6!!! :6surkart

VD:n Ringde mig personligen och sa att han visste att jag fått ledigt, men nu så har ledningen bestämt detta...

Hade fått ledigt, fixat biljett, och nu kommer jag inte ens ner! :gråta

jag ÄR ju Lelleträffen! Kung i baren och våran kära bastu( kung där är är iof M:et... :rolleyes: )

Inte får jag köra på Rörken och inte åka på Lelleträffen... Ser ut och bli en kul hojsäsong!!

Fansjävlaskitfittfisandesittkissarjävel!!!!! :4skrika

Edit:Fördjupning

Last edited:
Stackars Kongo :(
Kan du inte råka få en lämplig sjukdom så du absolut måste vara nära vatten just den helgen...
Men jag lovar att ta en extra öl för dig i bastun :banana :fyllisar

Det där låter inge kul. En fråga dock: Varför kan du inte köra på Rörken? Är det jobbet som är ivägen där också :confused:

Janne F skrev:
Det där låter inge kul. En fråga dock: Varför kan du inte köra på Rörken? Är det jobbet som är ivägen där också :confused:
IF-Försäkring :mad: som inte godkänner bankörning..

(Och nej, jag kan inte, pg.a vissa omständigheter byta bolag :fakta)

Last edited:
OK, jag förstår. Trist, hoppas det löser sig i framtiden genom att IF ändrar sin idiotiska ståndpunkt :mad:

Tråkigt att höra mannen. Pratade med Perra idag som berättade just samma sak.

Men för att råda bot på detta borde du boka in dig på bankörningen 5/7 på Kinnekulle. Det är det enda som kan lindra din misär. :mattias

Lotta skrev:
VAR någontans! VAR!!..... :drool :D

:clown

Nu är du bra nyfiken va :D
Häng på till Gotland så kanske jag kör en repris :tummenupp (denna gång ska jag samla ihop alla kameror först bara....)

Skall jag lägga upp bilden igen M:et? Du vet att jag har den. :rolleyes:

Neeeee... Det är ju elakt. Det skulle jag aaaldrig göra. :D

M:et skrev:
Nu är du bra nyfiken va :D
Häng på till Gotland så kanske jag kör en repris :tummenupp (denna gång ska jag samla ihop alla kameror först bara....)

Njaaa...tyvärr...har lovat grannen att vakta deras porlslinskatter just de datumen.....så jag tycker JoS alternativ var bra... :tummenupp

UT MED DEM BARA!!!! ..... :banana

:)

Lotta skrev:
Njaaa...tyvärr...har lovat grannen att vakta deras porlslinskatter just de datumen.....så jag tycker JoS alternativ var bra... :tummenupp

UT MED DEM BARA!!!! ..... :banana

:)

Tyvärr så finns det minderåriga på denna sajten så inte ska vi skrämma livet ur dem!
Förstå när de kommer springandes till mamma "mamma mamma, det är en stor orm på kort här" :skrämd
Jaja, den luktar som en stor iaf :rolleyes:

Jag kanske kan köpa din biljett....
Jag vill vara med å :fyllisar :D :banana

M:et skrev:
Tyvärr så finns det minderåriga på denna sajten så inte ska vi skrämma livet ur dem!
Förstå när de kommer springandes till mamma "mamma mamma, det är en stor orm på kort här" :skrämd
Jaja, den luktar som en stor iaf :rolleyes:

...:jisses

Tänkte inte på det du!!! Glad att det inte är ett sådant dära luktkort dårå:)

Skolk

Lite tips från en i branschen

Akut tid hos tandläkaren kan ledningen inte neka dig ledigt för, du kan även beställa en tid hos läkaren som du sedan avbeställer men det behöver ju inte ledningen få veta........ Hosta är effektivt då man inte kan gå på möten då hosta sprider bakterier samt att det är omöjligt att lyssa på möten med en deltagare som hostar.

Lycka till.
Motorburen Läk-sekr :tuttar

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8