skit boxer!!

Mighty Leif

Real men play with pucks....NOT BALLS!
Gick med
7 Jul 2005
Hoj
Kawasaki kxf 250 -07
aarrgh!!! :mad: Kan inte se på Lost pga störningar(som fan!) på våran satelitmottagare :mad:
någon mer med samma probs?

:mad: :mad: :mad:

jag som hade tänkt att följa Lost iår :huvet

Hade boxer i två år. hyrbox. Stundtals kass mottagning. När jag ringde kundtjänst för att avbryta abonnemanget fick jag vänta 1.5 timme.?! :mad:

Sen skickade de retursedlar på boxen och kortet. Vilket jag skickade tillbaka som REKOMMENDERAD försändelse som tur e.

Sen gick det några veckor o så fick jag ett brev om att de ville ha boxen, (som de borde haft vid det här laget). Tur man hade kvitto på försändelsen.

Boxer tycker jag inte om.

Vad har Boxer med en satellitmottagare att göra?

Däremot fick vi skumma fel med vår Nokia satellitmottagare som vi hade tidigare. Det skumma var att störningarna kom alltid i samband med MotoGP-sändningarna på Eurosport...

Det visade sig sen vara vår trådlösa Siemens-telefon som störde ut boxen i samband med att jag då tog med telefonen för att slippa gå ifrån TV:n när någon ringde.

Gick man tillräckligt när med telefonen så stördes bilden ut helt.

Kass box, kass signalkabel eller kass telefon.

Min boxer har strulat en vecka. ZTV, MTV och några fler kanaler funkar aldrig, Vissa funkar alltid men ibland är det ett @ mitt i rutan eller så står det aaaaaaaaaaaaaaaaaaa :va

På kundtjänst sa dom att det var antennens fel men signalstyrkan är bra enligt boxern.

WestW skrev:
Konstigt för vi får också hackig bild på TV4 just när Lost är. Bor i bostadsrättsförening med parabol (antar jag)

Konspiration! Du befinner dig i störningsstationen. Snart får du se en film med instruktioner.

Färjestad skrev:
aarrgh!!! :mad: Kan inte se på Lost pga störningar(som fan!) på våran satelitmottagare :mad:
någon mer med samma probs?

Ha du en box för att kunna ta emot Boxers marksända diditaltv eller har du en digitalmottagare (box) för att kunna ta emot en satelitsignal m.h.a. en parabol?

Undrar bara för Boxer och satelitmottagare går inte ihop (med tanke på rubriken)

Santo skrev:
Ha du en box för att kunna ta emot Boxers marksända diditaltv eller har du en digitalmottagare (box) för att kunna ta emot en satelitsignal m.h.a. en parabol?

Undrar bara för Boxer och satelitmottagare går inte ihop (med tanke på rubriken)
ähh... vet väl inte vad allt heter och hur det funkar heller! :tungan
däremot vet jag att det inte funkade igår :mad:
men idag funkar det utmärkt :)

Färjestad skrev:
ähh... vet väl inte vad allt heter och hur det funkar heller! :tungan
däremot vet jag att det inte funkade igår :mad:
men idag funkar det utmärkt :)
Har du kanske en kabelbox, så på onsdagkvällar tittar hela grannskapet på samma program vilket korkar ihop eran stackarn lina ... :gnissla

morlock skrev:
Har du kanske en kabelbox, så på onsdagkvällar tittar hela grannskapet på samma program vilket korkar ihop eran stackarn lina ... :gnissla
tror inte det är(var) problemen, det bor jätte omycket folk här. :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...