skinnstall spool och Berick. Ar dom bra?

Kokke

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
Vad ska det bli härnäst?
Halla. sitter i cadiz spanien och ska kopa mig ett skinnstall. finns forutom dom dyrare dayneese-stallen tva billigare stall. spool och berick. dom ligger pa mellan 500-550 euro. ar det ett bra pris? Och framforallt. Hur ar kvalitén pa dessa stall, eller billigare stall i allmanhet? Dom ser ju bra ut for mitt relativt otranade oga. Ett dayneese kostar har 850-950 euro. Har ni nan kansla for om det ar billigare an i sverige?

Tack for hjalpen!

Kokke skrev:
Halla. sitter i cadiz spanien och ska kopa mig ett skinnstall. finns forutom dom dyrare dayneese-stallen tva billigare stall. spool och berick. dom ligger pa mellan 500-550 euro. ar det ett bra pris? Och framforallt. Hur ar kvalitén pa dessa stall, eller billigare stall i allmanhet? Dom ser ju bra ut for mitt relativt otranade oga. Ett dayneese kostar har 850-950 euro. Har ni nan kansla for om det ar billigare an i sverige?

Tack for hjalpen!

Grabbarna i MotoGP & SBK kör ju med Spool & Berik, så det är ingen skräp.
Det billagste berikstället som jag sett nytt i affär ligger runt 5000:- för ett två-delat & ca 6000:- för ett helställ. Dainese har så otroligt många modeller så där är riktpriset svårt att svara på.

Ha det gott!

Jasa.. ja det star moto-gp pa dom, men jag antog att det var bluff. da kan det ju kanske vara vart att kopa ett sant. och priset kan ju inte vara helt fel. det ar tvadelade stall detta. runt 4500 kr. maste vara ratt ok. Nan som har nagra andra erfarenheter?

Var forresten och tittade pa MotoGP forra veckan har i Jerez! Riktigt haftigt maste jag saga! Och bra race blev det ju ocksa! :tummenupp

Det är ett helt ok pris! Ja Berikställen är de enda som har rätt att använda MotoGP loggan! Fan vad ballt det måste ha vart att se Rossi torpedera Sete live!!! :D

Slå till på ett Berikställ!
/X-up

Ja, det kanske blir sa. tack for hjalpen!

Ja det var fett! Tyvarr sag jag inte just den nadastoten live, fick noja mig med att se den pa stora skarmarna, men fett va det! :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park