skinnställ!

payton

payton
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
z750s kawasaki 2006
Tjao!
Är det någon som har tips på om det säljs begagnade skinnställ i butik nånstans i stockholm.Jag har hittat en vid midsommarkransen fast utbudet va inte så stort.
/payton

payton skrev:
Tjao!
Är det någon som har tips på om det säljs begagnade skinnställ i butik nånstans i stockholm.Jag har hittat en vid midsommarkransen fast utbudet va inte så stort.
/payton

Varför beg. när det finns nytt?

Jag vet en kille som tar hem M Tech ställ. Han är inte dyr om man gämför med vad en butik skulle ta ut för pris.

Skicka gärna ett PM om det är intressant.

Mvh

payton skrev:
Tjao!
/payton

Kolla med Gottis här på forumet. Han har 15% på hela Duells sortiment. :tummenupp

Andre_A skrev:
Varför beg. när det finns nytt?

Mvh

Precis, idag är det oftast rea året om vilket gör att nytt ligger i likhet med beggat, bara o kika lite !

Jag köpte dock en beggad jacka nyligen. En Alpinestars TZ1 för 3200:- Nypriset var 4995:- så jag är nöjd, den var i mycket bra skick! :tummenupp

Jonte*FZ6 skrev:
Precis, idag är det oftast rea året om vilket gör att nytt ligger i likhet med beggat, bara o kika lite !

Jag köpte dock en beggad jacka nyligen. En Alpinestars TZ1 för 3200:- Nypriset var 4995:- så jag är nöjd, den var i mycket bra skick! :tummenupp

3200.-:skrämd fifan, det kan man ju få ett helt skinnställ för :D

Rasorblade skrev:

Yepp, men jag ville ha denna jacka och inget annat!! Skall beställa Alpine Trackpant från tyskland för 2800:- o hammnar ju då på 6000 lax för allt vilket känns ok!

Det kommer sitta som en smeeeeeeeeeeeeeck i sommar!!! :tummenupp :banana :tummenupp

Ps; Alpine smakar, OCH KOSTAR!! :hihi

Kolla i butikerna, de säljer ofta ut sina grejer för att göra plats för årets modeller. Köpte själv både ställ och stövlar nyligen för halva priset. :tomten

Kenya skrev:
www.fc-moto.de Nytt berikställ 5300:- inkl frakt och alla skatter.. billigare blir de inte... :tummenupp

Men va..! Jag som köpte mitt förra året för 6000:- och trodde det var bästa pris som gick att få! :gnissla Det var iofs en svensk firma, lite smidigare om nån dragkedja skulle ge upp.

..vilket iofs inte har hänt än, körde ändå några hundra mil. Såg förresten att Berikjackan fick bäst i test i nya MC-folket, så den måste ju vara prisvärd enligt nån slags definition! :yoparty

Rasorblade skrev:

Ja nästan, jag köpte ett nytt arlen ness ställ i höstas för 4700:- (50%) rabatt. Så kolla runt efter reapriser.
Är för övrigt väldigt nöjd med stället :tummenupp

Rasorblade skrev:

Och jag som har letat så länge efter ett helställ i den prisklassen utan att hitta något. Jag tycker att det är svårt att hitta ett beg race-ställ för runt 3000 kr i strl: 54.

KOmmer och lägger in en liten fråga här..

Är det någon som har en minsta lilla aning om var jag kan hitta ett skinnställ som PASSAR MIG???

Har inte hittat nåt tillräckligt litet.. :(
Ska jag behöva köpa ett barnställ med Nalle Puh på? :huvet

marandy skrev:
KOmmer och lägger in en liten fråga här..

Är det någon som har en minsta lilla aning om var jag kan hitta ett skinnställ som PASSAR MIG???

Har inte hittat nåt tillräckligt litet.. :(
Ska jag behöva köpa ett barnställ med Nalle Puh på? :huvet

arlen ness har pyttesmå damhelställ, och dainese också. om det däremot är ett delat skinnställ du letar efter så finns det massor att välja på.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!