Skinnställ till svart hoj?

Schooled

rookie
Gick med
21 Dec 2009
Hoj
600 Screamer!
Hej!
Vilka färgval tycker ni är snyggast till en nästan helsvart hoj? Nu menar jag kombination av hela uppsättningen. Ställ, stövlar, hjälm och handskar.

Har funderat på kombination av svart och vitt men är inte säker:(
Visa gärna bilder om ni har

Hojen förresten!:)

Bifogat

• IMG_4938.jpg
    IMG_4938.jpg
    254.4 KB · Visningar: 440
Popcorn, popcorn, popcorn..

Kan man få ett par 3D-brillor också?

vitt ställ och och vit hjälm. Röda handskar, knäpuckar och stövlar! Assnyggt!

vitt ställ och och vit hjälm. Röda handskar, knäpuckar och stövlar! Assnyggt!

Hmm låter som ett intressant förslag. men har svårt att se det framför mig, har du någon bild? Något du själv kört med?

Hojen är nyinköpt och jag har inte ens utrustning att köra den än:gnissla samtidigt som våren kommer närmare...

frustrerande!

Svart, med röda detaljer?

Jo detta var min första tanke, men alla jag pratat med skriker i kör att man inte syns med nästan helsvart?

Och känns det inte lite Ghostrider-wannabe om man har helsvart?=/

haha löjlig jag är..

Last edited:
Jag tycker du ska ha ett hudfärgat ställ, lila hjälm och gärna lite håriga stövlar! :tummenupp

Ser du dig själv och hojen utifrån när du kör så har du nog andra problem än att färgerna inte matchar, du kommer hursom inte lida av det speciellt länge... :rolleyes:

Helt svart skall det vara :tummenupp Eller som Humpers förslag :yoparty Vill du vara lite "exotisk" kan du välja ett grönt ställ och en matchande hjälm :yoparty

Jag tycker du ska ha ett hudfärgat ställ, lila hjälm och gärna lite håriga stövlar! :tummenupp

Ser du dig själv och hojen utifrån när du kör så har du nog andra problem än att färgerna inte matchar, du kommer hursom inte lida av det speciellt länge... :rolleyes:

Vad var det för drygt svar? Här ber man snällt om lite hjälp för en nybörjare så möts man direkt av idioter:va

Tro fan inte det är det viktigaste, men när man ändå ska köpa nytt så kan det väl lika gärna se snyggt ut? suck..

Edit: tack ni andra med seriösa förslag!:)

Här kommer inspirationen ifrån. Vet ej om det blir lika bra??

Bifogat

• n493950_234003_Kawasaki+John+Hopkins-1280x960-oct15_jpg__original_original.jpg
    n493950_234003_Kawasaki+John+Hopkins-1280x960-oct15_jpg__original_original.jpg
    200.9 KB · Visningar: 698
Jävligt snygg hoj! :tummenupp

Skulle satsat på något ställ med svart som bas, med typ vita och röda detaljer. Är det mycket röda eller vita detaljer i stället kan du ju ha röda eller vita stövlar. I annat fall svarta. Samma med handskarna. Hjälmen tycker jag ska vara svart med sotat visir... :tungan

Vad var det för drygt svar? Här ber man snällt om lite hjälp för en nybörjare så möts man direkt av idioter:va

Tro fan inte det är det viktigaste, men när man ändå ska köpa nytt så kan det väl lika gärna se snyggt ut? suck..

Edit: tack ni andra med seriösa förslag!:)
Det var ett provocerande svar på en dum fråga. Antingen är du rädd för att hamna utanför flocken, om du har "fel" färg på grejerna, eller så har du ingen som helst egen åsikt. Varför ska vi bestämma vad du ska ha för ställ och hjälm? Köp det DU tycker är snyggt istället för att bry dig i oss! Tycker du att rosa hoj, knallgul hjälm och mintgrönt ställ är snyggt, ha det då! Så länge du är nöjd och tycker om dina grejer är det väl skit samma vad "vi" tycker?!

Jävligt snygg hoj! :tummenupp

Skulle satsat på något ställ med svart som bas, med typ vita och röda detaljer. Är det mycket röda eller vita detaljer i stället kan du ju ha röda eller vita stövlar. I annat fall svarta. Samma med handskarna. Hjälmen tycker jag ska vara svart med sotat visir... :tungan

Tack, bra svar!
Nåt sånt kanske?
http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/t-stripes-p-estiva.html?cat=9

Fin moped :) Hur många cc?

Diskreta ställ och utrustning är alltid funkis :tummenupp

Uppborrad 70cc :tummenupp

Det var ett provocerande svar på en dum fråga. Antingen är du rädd för att hamna utanför flocken, om du har "fel" färg på grejerna, eller så har du ingen som helst egen åsikt. Varför ska vi bestämma vad du ska ha för ställ och hjälm? Köp det DU tycker är snyggt istället för att bry dig i oss! Tycker du att rosa hoj, knallgul hjälm och mintgrönt ställ är snyggt, ha det då! Så länge du är nöjd och tycker om dina grejer är det väl skit samma vad "vi" tycker?!

ja jag är rädd att hamna utanför "flocken":tummenupp

Tycker du det är dumt att ställa en fråga och få höra andras åsikter och tips angående val av utrustning till sin MC på ett MC-forum?

Har inte krävt någon att välja utrustning till mig heller, men tar gärna emot tips?

seså, ta ut dina aggression på nåt annat:D

Last edited:
Utan tvekan vitt ställ och stövlar, hjälm och handskar kan du ta vad du vill typ, märks inte på samma sett i det stora hela...

Tycker du det är dumt att ställa en fråga och få höra andras åsikter och tips angående val av utrustning till sin MC på ett MC-forum?

Har inte krävt någon att välja utrustning till mig heller, men tar gärna emot tips?

seså, ta ut dina aggression på nåt annat:D

:tummenupp:tummenupp

själv tycker jag vitt ställ vore snyggast, eller svart med gröna detaljer, helsvart känns som du säger, lite "kopia":tuttar

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!