Skinnskalle

Lite OT kanske.

Men det är ganska tragiskt att skinskalle kulturen, som är en politiskt obunden subkultur, beblandas med nazism. Puckona på 80-talet helt enkelt bara "stal" kulturen som grundar sig i englands arbetarklass.
Många som ser en skinskalle på stan idag tar säkert honom (och i mer sällsynta fall; henne) som nazist/rasist. Även fast dom sistnämnda aldrig, vad jag vet, klär sig så längre.

Jag tyckte han såg ut som en kommunist så jag spöade honom :rolleyes:
Smart kille:D

haha Tror jag har fått stryck av den idoten.. Kan säga att det finns skrämande många sånna runt tomelila...

prulle skrev:
2548616 haha Tror jag har fått stryck av den idoten.. Kan säga att det finns skrämande många sånna runt tomelila...

var det du som såg ut som en kommunist :hihi

WestW skrev:
2549555 Ska vi spöa den som sa det?

Ja, han är säkert en kommunist.
th_letsfight.gif

Barrett skrev:
2548457 Lite OT kanske.

Men det är ganska tragiskt att skinskalle kulturen, som är en politiskt obunden subkultur, beblandas med nazism. Puckona på 80-talet helt enkelt bara "stal" kulturen som grundar sig i englands arbetarklass.
Många som ser en skinskalle på stan idag tar säkert honom (och i mer sällsynta fall; henne) som nazist/rasist. Även fast dom sistnämnda aldrig, vad jag vet, klär sig så längre.

Det är väl sånt som rättar sig med tiden annars, känns som att yngre personer kan se skilnad på nassar och sharp, medans det är pensionärer som inte har så bra koll som tror att det är samma skit.

prulle skrev:
2548616 haha Tror jag har fått stryck av den idoten.. Kan säga att det finns skrämande många sånna runt tomelila...

ofaan.. håller han på så fortfarande? eller hur gammal e du?
för denna filmen måste ju va 15 år gammal....

Har för mig att jag såg samma person i en senare dokumentär där denne har dragit sig ur naziscenen, det klippet tråden behandlar kommer från dokumentären "rasist javisst" om jag inte har helt fel.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!