Skiljer sig r1 02 och 04 mycket????

Dogge26

Ny medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
R6 streetfigther.Husqvarna 610sm*såld* -06,Gsxr 1000 -08,R6 -06 Race kittad*såld*,Ktm 660 *Stulen* -06,R6 -99*såld*
Tja har en r1 -02 och hade funderingar på att i vinter bygga system under sadeln. Som på 04:an (jag vet jag borde köpa en 04 i stället) men undrar om det är någon som vet om det går att bygga min nuvarande hoj :va .....

Dogge26 skrev:
2487394 Tja har en r1 -02 och hade funderingar på att i vinter bygga system under sadeln. Som på 04:an (jag vet jag borde köpa en 04 i stället) men undrar om det är någon som vet om det går att bygga min nuvarande hoj :va .....
De går säkert...
MEN, de é ju stoooooor skillnad på hoj ! har du råd, så är de värt att slanta lite extra för en 04:a,... more power=more fun,... :tummenupp

Dogge26 skrev:
2487394 Tja har en r1 -02 och hade funderingar på att i vinter bygga system under sadeln. Som på 04:an (jag vet jag borde köpa en 04 i stället) men undrar om det är någon som vet om det går att bygga min nuvarande hoj :va .....

japp, det finns färdiga system till 02-03 som mynnar ut där lampan sitter
(då får dock flytta orginallampan)

ske se om jag hittar länken

inte den jag tänkte på, men nära ändå
http://www.hotbodiesracing.com/r1_02_utxs.php4

Last edited:
Det ska finnas en firma i England som har sådanna. Har ej länken på jobbet men kan kolla när jag kommer hem om ingen annan hunnit före!

/ Micke

Jo visst har jag råd att byta till en nyare..... men vill fixa lite med min nuvarande hoj o och så är det lite kul att ha en egen prägel på sin hoj när man sedan säljer den:tummenupp

det var nått dånt som jag hade tänkt mig fast att mynningen är vid baklampan typ

Last edited:
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...