Skiktad drink is the shit! *godnatt på er*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
:tuttar :yoparty :arsele :fyllisar :hihi :3freak :hej :öl :rock :wiggle :cpparty :Rockbanan

...kunde inte sova, så jag delar med mig av stundande upplevelse. gjorde mig en skiktad drink, 12cl vodka, en skvätt svartvinbärs koncentrat & tonic water.

:tomten

Bifogat

• godnatt.JPG
    godnatt.JPG
    44.2 KB · Visningar: 294
Provat en "flatliner" någon gång?

haha nä, vad är det? :D
En del Sambuca, några stänk Tabasco och sedan häller man försiktigt på en del Tequila. I ett shotglas såklart. Tabascon ska om allt funkar bilda en röd linje mellan det båda spritlagren.

En del Sambuca, några stänk Tabasco och sedan häller man försiktigt på en del Tequila. I ett shotglas såklart. Tabascon ska om allt funkar bilda en röd linje mellan det båda spritlagren.

han skulle gå o lägga sig, inte bajsa eld ur brallan:gnissla

äsch,, d där va la inget,, spana in den här babyn jag beställde in nere på magaluf i sommras! :tummenupp

dealen mellan mig och polarn var:
Vi bjuder varannan runda, det man bjuds måste drickas upp!

efter ett tag tog jag det hela för långt... :gnissla

Bifogat

• 20070828155.JPG
    20070828155.JPG
    224.9 KB · Visningar: 120
fan, jag fudnerade länge på vem du är lik... men jag kom på det till slut! :D

Bifogat

• godnatt copy.jpg
    godnatt copy.jpg
    78.4 KB · Visningar: 106
Nån som vet nån bar/krog som kan servera en regnbåge? har beställt en sådan på alla barer/krogar/båtar jag besökt, men alltid fått nej, vill så gärna ha en sån drink nån gång och vispa drinken med sugrört å sen svepa den och genast beställa en till, bara för att se minen på bartendern.

fan, jag fudnerade länge på vem du är lik... men jag kom på det till slut! :D

Nejdu, Snarare:

popkalas_markoolio1.jpg

NOJE-13s36-markoolio_51812w.jpg

markoolio175.jpg

Vi har en fin tradition här i o-hamn, den kallas döderhultarn o serveras på ett av haken i byn. E en shot som iaf innehåller tabasco, sen vet i fan. Brukar sällan va vid sina sinnens fulla bruk när den beställs:) Kaskadvomering har då och då varit en omedelbar reaktion, dock ej av undertecknad. Men denär vedervärdig:D

IronMike borde nog dra ner på spriten. Från att ha jämförts med David Beckham för något år sedan till att jämföras med Fjant och Markoolio kan inte vara en positiv utveckling.

IronMike borde nog dra ner på spriten. Från att ha jämförts med David Beckham för något år sedan till att jämföras med Fjant och Markoolio kan inte vara en positiv utveckling.

Det är inge vidare utveckling :huvet ...fast det var väl ingen objektiv källa som påpekade att mina ansiktsdrag var som beckhams - fast iofs är det dags för deff snart. Byggt upp mig "lite" senaste tiden...

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan