Ett satans gnäll!
om skenförsäkringar hela tiden. Många gånger när jag försäkrat har jag rådfrågat med försäkringsbolagen, och det behöver inte vara fel att försäkra på t.ex. någon annan familjemedlem, se bara till för ditt eget bästa att försäkringen även gäller med dig som förare. Och teckna eventuella tillägg för att täcka in det. Köpa försäkringar är som mycket annat en förhandlingsfråga. Om nu t.ex. både far och son ska åka på hojen, varför skulle man välja något annat än det billigaste alternativet? Spela roll då om du kör 80% av tiden. Är det OK med försäkringsbolaget så är det OK!
Försäkringsbolagen vet vad dom sysslar med och det finns mycket att skylla sköhöga premier på. Skulle dom vilja finns det sätt att sätta stop för att man kan/vill teckna försäkring på någon annan. Tro inte at dom bryr sig om er, och tro inte att dom alltid kör med öppna kort, dom bryr sig om att tjäna pengar.
En uppenbar skenförsäkring kan säkert vara en väldigt bra affär för ett försäkringsbolag. Bara att hova in premien, när det väl händer något behöver dom inte ersätta. Inte ens vid stöld av hojen. Allt i försäkringen kan i princip ogiltigförklaras. Och vips finns det ytterligare en skenförsäkring att motivera premiehöjning med.
Man måste ju anta att ni som gnäller..
- betalar TV avgiften
- aldrig laddar hem film och musik
- aldrig åkt buss/tunnelbana utan att betala
- aldrig rökt heroin.. nej det var ett skämt
osv osv..
Förresten orkar jag inte diskutera detta.. tycker bara ni är gnälliga

Försäkringsbolagen vet vad dom sysslar med och det finns mycket att skylla sköhöga premier på. Skulle dom vilja finns det sätt att sätta stop för att man kan/vill teckna försäkring på någon annan. Tro inte at dom bryr sig om er, och tro inte att dom alltid kör med öppna kort, dom bryr sig om att tjäna pengar.
En uppenbar skenförsäkring kan säkert vara en väldigt bra affär för ett försäkringsbolag. Bara att hova in premien, när det väl händer något behöver dom inte ersätta. Inte ens vid stöld av hojen. Allt i försäkringen kan i princip ogiltigförklaras. Och vips finns det ytterligare en skenförsäkring att motivera premiehöjning med.
Man måste ju anta att ni som gnäller..
- betalar TV avgiften
- aldrig laddar hem film och musik
- aldrig åkt buss/tunnelbana utan att betala
- aldrig rökt heroin.. nej det var ett skämt

osv osv..
Förresten orkar jag inte diskutera detta.. tycker bara ni är gnälliga