Skall svensexa lillebror - idelös.

KtmDanne

Dakarwannabe.
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
KTM 640 Adventure
Har fått till uppdrag att hålla i svensexa för min bror. Kul tyckte jag, ända till det var dags att droppa idéer.

Tycker att en svensexa skall vara minnesvärd och inte gå ut på att förnedra (Supa objektet redlöst för att sen i fåniga kläder göra stan).

Har bara två bra idéer hitills: Han kanske skall få sjunga in lite låtar i en riktig studio. Verkar kunna få flyga enmotorigt flygblan oxå.

På kvällen så tänkte vi käka på en riktigt juste krog och sedan göra stan (Jönköping).

Vi är ett gäng grabbar som kan lägga ihop lite slantar.

PLEASE!! Hjälp mig.... Har du hört eller varit med på någon kul svensexa, berätta.

KtmDanne skrev:
Har fått till uppdrag att hålla i svensexa för min bror. Kul tyckte jag, ända till det var dags att droppa idéer.

Tycker att en svensexa skall vara minnesvärd och inte gå ut på att förnedra (Supa objektet redlöst för att sen i fåniga kläder göra stan).

Har bara två bra idéer hitills: Han kanske skall få sjunga in lite låtar i en riktig studio. Verkar kunna få flyga enmotorigt flygblan oxå.

På kvällen så tänkte vi käka på en riktigt juste krog och sedan göra stan (Jönköping).

Vi är ett gäng grabbar som kan lägga ihop lite slantar.

PLEASE!! Hjälp mig.... Har du hört eller varit med på någon kul svensexa, berätta.

Vi skickade upp en kamrat på Magnus Carlssons MC och sedan blev det åka...
Han blev jätte nöjd.
Wheelie team

Jag kommer inte ihåg riktigt men det var överkomligt.
Mycket värt de slantar som det kostade.

Slå en signal till honom, han tycker bara att det är kul att skrämma slaget på folk... :tummenupp

ehm.. ja.. det är ju alltid kul att köra lösskägget... lite taskigt, men har han humor så =)

dvs... alla polarna rakar könet, ni gör ett låtsasskägg som han utan omständigheter måste ha på sig hela dan. sen avslutar ni med ett bastubad =))

Nu skall du få höra den bästa historien, det är en skröna och det har funnits bilder på nätet i ett tidigare forum om just denna fenomenala grej. Min polares polare(så låter det alltid i skrönor, men denna gången är det sant) skulle ha svensexa och såhär går historien(så mkt som jag kan av den iaf):

På morgonen så fick brudgummen ett skägg som grabbarna själv hade skrapat ihop till. Det var ihopsatt som en stor skepparkrans. Därefter åkte dom ut och seglade och han fick vara sjökapten. Det hela var mkt trevligt och humoristiskt. Senare på kvällen så skall hela gänget iväg och basta tillsammans varpå brudgummen går in först. Han sitter där o väntar tills dom börjar komma in en efter en, UTAN PUBESHÅR. Det visar sig att alla grabbarna hade rakat sig där nere för att få ihop hår till hans skägg, SOM HAN BURIT HELA DAGEN under svensexan. Medge att det var lite skoj, hehehe :hihi :rofl

Gissa vad, jag hittade länken med bild o allt:

http://www.unclestupid.com/article807.html

http://www.crazycows.nl/forum/forum.php?topicid=1639&page=1

Yeah! :hihi :yoparty

Bifogat

• skägg.jpg
    skägg.jpg
    52.6 KB · Visningar: 632
Last edited:
Ska själv fixa svensexa för en polare. Dagen kommer gå i motorns tecken:
Först ska vi skrämma ut honom på en crossbana på en stor Husa. (Killen har aldrig kört moppe ens). Sedan blir det en tur på polishögskolans bana med instruktörer och allt. En kondensat av polisens utbildning typ. Sen forspaddling i strömmen....... därefter snabbt spa-besök innan det är dax för middag och förflyttning ut i skärgården för fest natten lång.

Kan nog bli kul.

(Hoppas han inte läser det här nu, men vad ska han in här på sporthoj att göra....)

VAXA benen på han. Är en stående tradition hos mina kolleger. Som själv smakat på en om gång, det gör så j*vla ont. :tummenupp

Josafan skrev:
Nu skall du få höra den bästa historien, det är en skröna och det har funnits bilder på nätet i ett tidigare forum om just denna fenomenala grej. Min polares polare(så låter det alltid i skrönor, men denna gången är det sant)

Har hört en annan historia om "en polares polare".
Ett gäng fixade svensexa åt "en polares polare". Det var väl den vanliga krogrundan, men offret utsattes inte för några speciellt grymma saker, så när han kom hem tyckte han att han hade klarat sig lindrigt undan. MEN, när han kommer innanför dörren så hör han att tv:n är på, så han går in i vardagsrummet och kollar. Där sitter Christer Pettersson i egen hög person och kollar på tv och dricker starköl! Offrets polare hade hyrt in honom för en flaska bailys och sedan släppt in honom i lägenheten.... Minne för livet?
:rofl

Det klassiska är väll att "pubeshårskägget" som flertal nämt ovan och gå med folk nakna ute på stan eller iförd en ruggigt pinsam kostym, t.ex. kondom kostym med andningshål...

Vill höra mera historier... SKRIV! :fatta!

SuperMicke skrev:
Där sitter Christer Pettersson i egen hög person och kollar på tv och dricker starköl! Offrets polare hade hyrt in honom för en flaska bailys och sedan släppt in honom i lägenheten.... Minne för livet?
:rofl
Ha, ha! Riktigt rolig :tummenupp Svårt att få till i Jönköping dock..

VAXA benen på han. Är en stående tradition hos mina kolleger. Som själv smakat på en om gång, det gör så j*vla ont.
Nu börjag det likna nåt :)

hyr paintball grejjor och far o panga på varandra !
Har varit med om detta på ett antal svensexor nu, börjar bli lite väl inslitet nu..

Minimoto har varit uppe på tapeten. Det jobbiga är att det är 14mil dit, annars hade det varit en asbra grej att göra.

Itacha75 skrev:
Det klassiska är väll att "pubeshårskägget" som flertal nämt ovan och gå med folk nakna ute på stan eller iförd en ruggigt pinsam kostym, t.ex. kondom kostym med andningshål...

Vill höra mera historier... SKRIV! :fatta!

"Pubeshårskägget" är jäkligt bra, gäller bara att han inte har hört talas om det innan för att det skall bli riktigt bra. Tror att han hört det innan, men det går ju att köra grejen ändå :hihi

Gillar inte idén att gå med objektet på stan iförd pinsamma kläder o sälja kyssar eller liknande :död

Josafan skrev:
Ahhh, läste inte det. Sorry man, men mitt var mer underbyggt! :hihi :7peta

true! underbyggt.. men sent :tummenupp
hur som helst rockar det! jävlar va man ska komma ihåg det ifall polarna kommer på ens egen svensexa =))

Svågern klädde vi i raffset och rollerblades och dumpade mitt i stan, nykter var han med kraken och i efterhand har det kommit fram att det inte var så uppskattat.. Men det var det...av mej :hihi

Körde iväg polaren till en brottarklubb. Iklädd en sån där baddräkt fick han lära sig lite grunder och sen gå en match mot instruktören. Grymt kul för publiken... :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT