Skall man byta?

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a
Har fått en del bytes förslag på min annons (VTRén)
Bla. en Opel Tigra 95:a 12000mil, och en BMW 525 91:a 20000mil.
De har gett mig rätt bra bud, frågan är nu om det är lättare att sälja vidare någon av dessa bilar än att sälja min hoj. PGA att försäkringarna är så höga, så verkar det ju som om man måste skänka bort hojen om man vill få sålt den.
Hade ni själva bytt med en bil för att sedan sälja vidare den till förmån för en annan hoj?
Jag vet att det inte är säsong för att sälja hoj nu, men det är inte så lätt att kränga på vår kanten heller.

Ja du får fler hjul att tänka på istället.
Men allvarligt så är det nog fan så mycket enklare att sälja bil än hoj, kolla chrismalm. Han har försökt att sälja sin hoj sedan Augusti och fortfarande inte sålt den vad jag vet.
BMW:en kan du alltid lura Mavve på, så den blir ju lätt hehe.

Jag håller nog med.
Dessutom är det ju "bil säsong" nu, nu börjar det bli riktigt kallt ute och säkert en och en annan som tröttnar på att cykla till jobben... :)

Tigran verkar väll det lämpligaste, tror det är rätt hög f-premie på BMWn oxå. Kanske?
Och så är Tigran 4 år nyare. :)

Om det är automat på BMWn så har de en tendens att gå sönder har jag för mig. Tyvärr har vår BMW freak på jobbet slutat så jag kommer inte ihåg vilka problem han hade på sin.

Jag gjorde sånt innan. Köpte bilar, köpte fler, bytade bort, köpte en, sålde alla.....

Det ger inga pengar egentligen att hålla på så.

Är BMWn i gott skick vet jag nog nån som kan tänka sig att köpa en. Han har köpt mina 2 senaste BMW o håller på så än idag att bara köpa skrotbilar o sånt.

Pengar är alltid bäst och så ÄR det.

Vad det gäller lådan på BMWn så borde det vara automaten va? Den håller om man sköter den.

Försök få pengar först iaf.

PS. 7-serien, 7-SERIEN Otee :fatta:

Behåll hojjen ffs!!! ...ska du sälja den så ta rena cash, om du inte får en RIKTIGT bra deal på en schysst kärra

Har juh en polare som sålde sin VTR.. Vet att kustj var sugen på den då... Hör med honom.. Han kanske ännu är sugen på en VTR..

Mavve skrev:
Jag gjorde sånt innan. Köpte bilar, köpte fler, bytade bort, köpte en, sålde alla.....
Det ger inga pengar egentligen att hålla på så.

Inte ute efter att tjäna mer pengar .( gör iofs. inget)
Bara att göra det lättare för sig.

Henke skrev:
Har fått en del bytes förslag på min annons (VTRén)
Bla. en Opel Tigra 95:a 12000mil, och en BMW 525 91:a 20000mil.
De har gett mig rätt bra bud, frågan är nu om det är lättare att sälja vidare någon av dessa bilar än att sälja min hoj. PGA att försäkringarna är så höga, så verkar det ju som om man måste skänka bort hojen om man vill få sålt den.
Hade ni själva bytt med en bil för att sedan sälja vidare den till förmån för en annan hoj?
Jag vet att det inte är säsong för att sälja hoj nu, men det är inte så lätt att kränga på vår kanten heller.
En 525 kan du hitta mellan 40-50t en Tigra kan man hitta mellan 50-70t kanske! Kolla på blocket vad du kan hitta dom bilarna för och sen ta en slant imellan men jag tror att det är lättare att sälja Tigran en 525a för bmw kryllar det av så den kan nog vara mer svår såld!Men det är klart lättare att sälja bil en hoj!

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026