Ska vi ta och spela match mot varandra?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Såg på en annan hojsida att dom skulle spela lite innebandy mot varandra.
Vore kul att anordna en match en lördag eller så i innebandy, fotboll eller liknande. Nu när hösten och vintern ändå är på gång så blir det ju svårt att köra motorpsykel.

Lite blandade lag eller kanske till och med killarna mot tjejerna?
Vilka är på och fixar isåfall? Man kan ju avrunda eftermiddagen med utgång också.

Om det blir fotboll så är jag med. Mitt lag är det vinnande laget, jag är kunglig på fotboll ska ni veta!!! :tummenupp

Bikerbitch skrev:
Såg på en annan hojsida att dom skulle spela lite innebandy mot varandra.
Vore kul att anordna en match en lördag eller så i innebandy, fotboll eller liknande. Nu när hösten och vintern ändå är på gång så blir det ju svårt att köra motorpsykel.

Lite blandade lag eller kanske till och med killarna mot tjejerna?
Vilka är på och fixar isåfall? Man kan ju avrunda eftermiddagen med utgång också.
¨

Hästpolo med minimotosarna! :yoparty

Det vore kul , synd att man bor i fel ände av landet bara..

Jag får väl ta en match med Honkiie har bor ju hyfsat nära mig.

Jag är på...... Jag hade hand om liknande förra vintern.... Har ett kort till stockholmstads anläggningar..... Bara o boka nånstans.... Men det kostar runt 300 kr per gång/lokal i en timme.... Om man inte går via en förening, då är det gratis tror jag.
Vi brukade variera o köra både bandy o fotboll...

Bikerbitch skrev:
Kom igen, man måste röra på fläsket under vintern. Inte långt kvar till badsäsongen 2006

nä, inte vill man behöva bada i vassen en säsong till...

vi kan ju även köra en klassiker som "hela havet stormar" och "spökboll" och alla andra härliga grejor, typ "kinesiska muren" eller "under hökens vingar, kom"...

hur som helst, jag skulle kunna tänka mig att vara "på"... :banana

Det är ju typ 10 spänn / man,kvinna. De är ju ingenting, jag är lätt på :yoparty och snart är det inte bara badsesong, innan det ska vi hinna med en skidsesong som kräver en del försesongsträning :)

Jaaa!! Underbart förslag BB!

Kanske köra något före tivoli den 22a? Kanske lite tätt inpå, men borde gå att ordna något om man inte är alltför kräsen när det gäller lokal!

Spökboll röstar jag för :banana

Man kan ju alltid ringa runt och höra med olika sporthallar. En helg är väl lättast. Bara hoppas dom inte spelar match eller så.
Hur centralt vill alla ha det? Eriksdalshallen är den jag känner till inne i stan.
Annars är det mest ute i förorten men det går ju att åka bil.

Ingen som tränar som vet att lokalen ni tränar i kan vara ledig o gratis?
Eller så kör vi på Blancos alternativ att hyra en.

Bikerbitch skrev:
Man kan ju alltid ringa runt och höra med olika sporthallar. En helg är väl lättast. Bara hoppas dom inte spelar match eller så.
Hur centralt vill alla ha det? Eriksdalshallen är den jag känner till inne i stan.
Annars är det mest ute i förorten men det går ju att åka bil.

Ingen som tränar som vet att lokalen ni tränar i kan vara ledig o gratis?
Eller så kör vi på Blancos alternativ att hyra en.
Om du går in här http://www.stockholm.se/templates/template_121.asp
....så hittar du alla hallar i stockholm med telnummer....
Gå in på "För invånare" sen "Idrott o fritid" sen "Idrottshallar"

Last edited:
FreddaAbborre skrev:
Jaaa!! Underbart förslag BB!

Kanske köra något före tivoli den 22a? Kanske lite tätt inpå, men borde gå att ordna något om man inte är alltför kräsen när det gäller lokal!

Spökboll röstar jag för :banana

gå in på Bike.se/forum: där är det ngr som ordnar innebandy i Rissne innan utgång Tivoli!

*/ ?>
Back