Jag tycker man har fått mycket fel i dessa resenumang som varit. Det handlar mycket om snabba eller långsamma B - förare. Om man inte har råd eller tid att köra för att försöka klassa upp sig. Men en sak som missas. Om det nu finns en eller flera tok snabba förare som inte har råd att köra i Rookie "SM/SO", Utan får välja RRFA. Ska denna förare inte få köra, då han är för snabb!!?. Vem bestämmer om någon inte har råd eller tid?. Det kommer aldrig att fungera med indelningar, däremot så får man verkligen hoppas att dom aldra snabbaste B förarna inte kommer att delta på RRFA. När jag tidigare tävlade på elite nivå ( dock ej MC, som ni förstår Hi, hi ) så inte f*n var jag med i KM/DM eller andra små tävlingar. Man hade blivit totalt utskrattad av både tävlande, domare, arrangörer.
Man kommer inte ha problemen med att toppförarna i Rookie klasserna kommer att tävla i RRFA, då dessa ( förmodar jag ) inte kommer ha uppklassnings poäng. Gör inte saker och ting så förbannat svårt - utan slösa denna energi på att ´verkligen arrangera en RRFA " serie ". Och skulle det nu vara så att en stackars fattig race putte som inte har råd med SM/SO serien, men är toksnabb kör i RRFA - vad gör det!!, inte ett skit! det finns ALLTID någon som är snabbast runt banan.
Mvh//ZF