Ska på en skum maskerad, vad ha på sig??

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Har blivit bjuden till en maskerad nu på lördag och det står just nu still i huvudet om vad man ska ha på sig. :confused:

Det jobbiga är att det inte är något vanligt tema som typ cowboy och indian eller nåt. Nädå, de har valt temat "naket" eller så naket som möjligt. :gnissla
Eftersom jag måste åka buss in till lund och sen gå genom halva stan så går förslaget nudist bort.
Men sen kommer jag inte på fler förslag så nu behöver jag er hjälp!!!

Vad ska man ha på sig på en maskerad med ett så halvidiotiskt tema?????

malmö har ju finfina porraffärer(har jag hört:rolleyes: ). bara åka in och köpa nån läcker läderdräkt

alternativt en ball kroppsmålning o tajta kallingar

Last edited:
Klart du kan gå naket, dra på dig ett par pumps och en trenchcoat utanpå bara :) :tummenupp

Jockstraps borde vara fullt tillräckligt där, något över behövs nog ute på stan ;)

en jättedildo :näsblod
lär få tjejerna på humör iaf :tummenupp

cupido el vad han heter.. du får då ha en maxad pilbåge som du kan jaga bort diverse folk som skrattar åt dig på stan..

hulken e ganska naken.. o grönt e skönt.

typ conan barberian el herkules.

som adam kanske.

är du väldigt hårig ta på dig ett par kallingar som e håriga o sen ett bälte tvärs över överkroppen o låt som chewbacca(stavn)

finns inge stopp här :D

Dra en strumpa över "raketen" och pilla in en kapsyl mellan skinkhalvorna. :tummenupp

Han kan råka gå förbi Blue Oyster Bar.

Jag röstar för blottare. För då kan du sprida lite glädje på vägen till festen. :blotta
Fasen, blottare är ju givet, bara att gå till någon second hand-butik och tjacka en beige trench coat. Nackdelen är väl att du säkert inte kommer vara ensam.

/perris

Klä ut dig till knutte, med full mundering, heltäckande hjälm med mörkt visir, jacka, byxer, handskar, rubbet. :D

Hugh Heffner? Inte ofta man ser honom naken. Men du kan ju glassa omkring i morgonrock och spänna på alla bunnies du ser. :brynad

String-Emil är ju ett rätt givet tema, likaså blottare (en begad trenchcoat och tejpa fast ett par avklippta byxben, men passa dig så att inte rocken blåser upp på väg till festen)

Du kan säkert ha på dig vanliga kläder på väg dit och byta om i ett trapphus i närheten.

Mark Spitz

Winners go home and fuck the prom queen! :D

Bifogat

• 0248.jpg
    0248.jpg
    20.9 KB · Visningar: 42
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey