Ska ogilla få göra comeback??

Ska ogilla få göra comeback???!??

• Antal röstningar
    0

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Appropå denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?269450-Gilla-knappen

Svensken och Sportcykeln är starkt kritiska till att ta tillbaka den fruktade ogilla-knappen och det ända rätta är förstås att låta en poll bestämma :tummenupp

Låt folket tala!!! Upp till kamp! Alla ska me! Må kraften vara med dej!! Viva la revolution!! Ett öga för en FMX650!! Å så vidare......!

Har det inte varit ett par sånhär polls förut? Eller har jag blandat ihop det med ett annat forum? :va

Det bästa med ogilla är ju att man kan se exakt hur många man har kränkt.

Efter en sisådär 20st så tar jag fram finspriten, klär av mig naken och joddlar tills allt blir svart.

Vad ska den tillföra stämningen på forumet? Inför hellre Turbogilla som ger +5 direkt.:yoparty

Den fyller ju en funktion på teknikforumet, men är rätt meningslös utan dess maka.

Men jag håller med, antingen eller, som det är nu blir det lite klubben för inbördes beundran.

Tycker den har funktion nu med, läser jag i en tråd och nån skrivit precis det jag tänkt skriva, eller iaf snarlikt, brukar jag bara klicka gilla så slipper jag skriva ett inlägg att "jo jag tycker också så som den"

Blir liksom en "jag håller med"-knapp

Men naturligtvis var det bättre förr med både plus och minus

Varför vill ni ha ett tryckknappsforum, är det inte bättre att kommunicera med varandra?
Jävla app-samhälle :mad:

ca 85% tycker att det skall tillbaka. Men nu är väl SH ingen demokratisk förening. Upp till Swedie antar jag.

(jag är för)

Eller en knapp för ett kraftfullt "orka bry sig" eller möjligen "ambivalent likgiltig"? :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul