ska köpa motard , ktm 640 lc4

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
Hej på er, jag vet att detta har frågats om förr, men jag behöver snabb info snabbt för jag tänkte köpa mig en KTM 640 03 eller nyare ganska snart.

Vad skiljer en 03a från en o4a.

Är 660 samma motor? som 640, fast utan startmotor.

Vilken av 660 o 640 får jag mest körglädje av? Vill ju ha ut så mycket som möjligt.

Tacksam för info, helt ny på det här med motard.

TOlf

660 har samma motor som 640 fast med mer cc o annan förgasare, 660 har bara kickstart också.

köp alternativet. 625, går inte mkt sämre än 660, har kvar elstarten.

625 -02 har ingen elstart, det har -03an som även har en annan topp.
/mvh erik

Motardversionen SMC kom först -04 & 2002 kallades den för SC. 625 kom endast som Offroad SXC 2003 & då med elstart. Så om det är en 625 -03 så är det en ombyggd SXC med motardgrejer, se till att du får med offroadfälgarna då.

Var kanon nöjd med min 625-02 sen hade jag en 660-03 en kort stund som jag inte kom överens med riktigt sen blev det 625-04 igen. Men ska du ha mest effekt för pengarna så är det uteslutet 660 men elstart är jäkligt skönt ibland.

Last edited:
Motardversionen SMC kom först -04 & 2002 kallades den för SC. 625 kom endast som Offroad SXC 2003 & då med elstart. Så om det är en 625 -03 så är det en ombyggd SXC med motardgrejer, se till att du får med offroadfälgarna då.

Var kanon nöjd med min 625-02 sen hade jag en 660-03 en kort stund som jag inte kom överens med riktigt sen blev det 625-04 igen. Men ska du ha mest effekt för pengarna så är det uteslutet 660 men elstart är jäkligt skönt ibland.

Jag har en -02 och den heter 625 LC4 supercompetition supermoto? Eller så kanske ja bara drömer. Har ingen elstart.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!