ska jag?

paprika

fattig men glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 ´04 & KTM EXC 250´05
Ska jag köpa Alpinestars TZ-1 skinnställ??? Tycker det är snyggt sitter bra och vill ha två-delat. Nått dåligt om det??

Last edited:
Om du tycker de sitter bra o e snyggt.. så finns de väl inte så mkt o tveka på.. tycker oxå de e jävligt snyggt..!! :tummenupp

gör det.. det är ju bra pris på det oxå.. jag tänkte nästan oxå ta och köpa ett faktiskt

Jag köpte ett TZ-1 i Måndags..

Enda minuset med det för min del är att knäskydden kom lite långt ner, men det går ju att justera lite med stövlarna. Annars känns det riktigt bra...kan du leva med att det är överöst med loggor (14stycken) så är det ett gott köp...

va säger ni om bandit hjälmarna då'? tycker dom e coola... dock känns det som att man borde få ganska mycket mindre synfält med en sån

TZ-1 har riktpris på 8995:-

Bandithjälmarna är nog inte att rekommendera. Iaf inte Bandit XX som är den vanligaste. Visiret låser du fast med en lite pinne som sticker ut från hjälmen..alltså måste man pressa visiret över pinnen så den går in i ett hål som sitter på visiret...o glöm att du kan ta upp visiret med en hand. Tycker att kvalitékänslan på den var i det närmaste obefintlig. Frågan är om tex Bandit Alien är bättre?

Jag och polarn köpte varsit Tz-1 delat ställ för 7500 från mcboden

Så gå ihop med någon så får du säkert samma pris

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP