Ska jag verkligen ha hoj ???

Makke

Kabelspikare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6-r -01 , en liten kinamini,
Hej...

Idag så krockade man :mad:

Kom i lugnt tempo glidandes längs huvudgata när i en korsning en opel bara kör rakt över korsningen utan att lämna företräda.Kör rakt in i sidan på bilen , *suck*

Detta är andra hojen jag har sönder nu , denna har jag iaf helförsäkrad och det är ju bilistens fel men frågan är om jag vågar åka nå mer hoj.Kanske är ett tecken från nån högre makt att visa att jag ska hålla mig till bil istället vilket inte är lika kul.

Aja , hann inte ta nåt kort på hojen heller... :huvet
Kör försiktigt ute på vägarna...

Mvh Makke

Makke skrev:
Hej...

Kom i lugnt tempo glidandes längs huvudgata när i en korsning en opel bara kör rakt över korsningen utan att lämna företräda.Kör rakt in i sidan på bilen , *suck*

Detta är andra hojen jag har sönder nu , denna har jag iaf helförsäkrad och det är ju bilistens fel men frågan är om jag vågar åka nå mer hoj.Kanske är ett tecken från nån högre makt att visa att jag ska hålla mig till bil istället vilket inte är lika kul.

Mvh Makke

Klart du ska ha hoj,detta kommer ju gå på bilistens försäkring.

Banorna finns av en anledning, seek the truth young master! ;)
Dessutom är det roligare oxo!

Håller på o hända varje dag tamejfan, förbjud bilister så blir det här bra :D

Makke skrev:
Hej...

Mvh Makke

Klart du ska ha hoj! Däremot undrar man om vissa bilister ska ha bil??! :kocko
Tur att det var lugnt tempo iaf så du inte skadade dig!

Jåke skrev:
Två hojar utan att ens ha fått kort :va

Uppmärksamhet?

Hann inte ta ett foto på hojen menade jag :)

Körkort har jag sen några år tillbaka... :tummenupp

Makke skrev:
Hann inte ta ett foto på hojen menade jag :)

Körkort har jag sen några år tillbaka... :tummenupp

Sådärja...så det kan bli :hihi

Men har du glömt att b*lister är att betrakta som älgar? Den bilen måste varit på god väg ut om du lyckas ta den i sidan i 50 km/h....fast jag kan ha missförstått farten åxå. Det är den tiden på dygnet...

Du verkar klarat dig iaf, bra det.

Jåke skrev:
Sådärja...så det kan bli :hihi

Men har du glömt att b*lister är att betrakta som älgar? Den bilen måste varit på god väg ut om du lyckas ta den i sidan i 50 km/h....

Bilen sakta ner först så jag trodde ju att han sett mig vilket inte var rätt.Jaja , enkelt att sitta här o säga vad man skulle gjort..Surt som fan iaf.

Makke skrev:
Bilen sakta ner först så jag trodde ju att han sett mig vilket inte var rätt.Jaja , enkelt att sitta här o säga vad man skulle gjort..Surt som fan iaf.

D va inte så att d va pundare bakom ratten?..
Dom e alltid mer oberäkneliga en vanliga bilister....

Ja vet nämligen vem som körde calibra´n, en känd pundare från Horndal sen minst 10 år tillbaka.
Men inte gav dom upp för d, ja mötte dom vid 23 tiden i kväll igen..

Glöm skyltar och regler. Är det en bil vid korsningar etc, så får man se till att det inte kan ske. Man måste själv aktivt se till att man inte kör in i grejer liksom. Hel-ljuset påslaget hela dagen är bra. Men det har du kanske redan?

Eventuella tecken är nog inte från högre makter utan dig själv isåfall. Vissa är krachkungar, andra inte. Tillhörigheten är valfri.

På't igen ba :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...