Ska bygga plastraket av min fighter..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
För o ha nåt o göra i vinter så tänkte jag bygga om min fighter till en plastraket.

Tänkte bara se om det är nån som är sugen att byta sina clip-ons o lite såntdär mot mitt styre o lyse o de kanske?

Har en Kawa zx6r -01

Lite hjälp om vad jag behöver o så me tack :D

AndreasNo skrev:
2528604 För o ha nåt o göra i vinter så tänkte jag bygga om min fighter till en plastraket.

Tänkte bara se om det är nån som är sugen att byta sina clip-ons o lite såntdär mot mitt styre o lyse o de kanske?

Har en Kawa zx6r -01

Lite hjälp om vad jag behöver o så me tack :D

Låter inte kul... :tungan
Har du inga orginal grejer, typ instrumentering, kåpor, kåpställningar, backspeglar, clipons, lyse? Låter inte ekonomiskt försvarbart, tyvärr. Försök byta till en vanlig plastraket istället och lägg ev. lite slantar emellan....

matte_mannen skrev:
2528663 Låter inte kul... :tungan
Har du inga orginal grejer, typ instrumentering, kåpor, kåpställningar, backspeglar, clipons, lyse? Låter inte ekonomiskt försvarbart, tyvärr. Försök byta till en vanlig plastraket istället och lägg ev. lite slantar emellan....

Jag har lyse, instrumentering, backspeglar o lite luftgrejer o så som sitter bakom kåpor.. så vad jag förstått behöver jag kåpställning kåpor o clipons.. right?

Köp en krasch-framkåpa, sidokåpor+toppkåpa asså. Sen finns det ofta eftermarknadsstag + clipons hos raceshoppar om du inte hittar det billigt begagnat.

jag har clipons till min cbr 600 -91 som jag gärna byter mot ett crossstyre eller vad du nu har, förutsatt att mina clipons passar på din hoj.

AndreasNo skrev:
2528761 mm krashkåpor är ju såklart tanken..

äh fan, får väl se hur det blir..vill komma undan me så lite utgifter som möjligt(no shit)

kraschkåpor är snyggare och roligare att greja med:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back