Skåningar se hit!

stoooffe skrev:
2279317 Jag kan tyvärr inte banna dig, men snacka med Rosen så ska han nog kunna ordna det om du ber snällt. :tummenupp

Det är inte lätt för er, men det var väll mitt fel för att jag var otydlig.

Bann på skåningarna stoooffe och Loy .

Bärgren skrev:
2279347 Det är inte lätt för er, men det var väll mitt fel för att jag var otydlig.

Du tillför ju mycket, det finns en OT tråd där du kan hålla ditt skitsnack.

Bärgren skrev:
2279347 Det är inte lätt för er, men det var väll mitt fel för att jag var otydlig.

Var det inte din kompetenta farmarpolare som förklarade för ett par veckor sedan att det hette banan och inte bann? :rolleyes:

Solid snake skrev:
2279350 Du tillför ju mycket, det finns en OT tråd där du kan hålla ditt skitsnack.

Ska du med sålid? :banana

stoooffe skrev:
2279355 Var det inte din kompetenta farmarpolare som förklarade för ett par veckor sedan att det hette banan och inte bann? :rolleyes:

Ska du med sålid? :banana
:7peta Det gällde en annan sak. Jag lärde Rosen en sång:7peta

jag tänker inte banna någon för att de lägger upp trådar angående samåkningar, däremot så skulle jag vilja straffa dem som spammar i dem, tyvärr så kan jag inte det eftersom att jag gjorde samma sak själv i stockholms tråden :hihi

stoooffe skrev:
2281664 Har alla skåningar med 125a ont i röven lr? :va
Nix, men de e lite svårt/dummt o köra utan kort :gnissla +att ert snitt ligger nog över min topp.. :3freak :hihi

HannesH skrev:
2282066 Nix, men de e lite svårt/dummt o köra utan kort :gnissla +att ert snitt ligger nog över min topp.. :3freak :hihi
snittet förra gången låg på cirka 90km/h om vi räknar bort de långsamma partierna :) men du har ju fint bottenvrid, vi förlorar på att behöva växla hela tiden (det kan stoffe skriva under på för han låg bakom mig och såg det hela :hihi )

ok, vet faktiskt inte riktigt vad min toppar, men i uppförsbacke och motvind så toppar den lite mer än 90 iaf.. :rolleyes: har bara kört på ordentligt 1 gång på en 90 väg, men då han jag bara komma upp i 102 km/h innan min handledare blev lite sur.. :confused:

Men sofort jag har fått kortet så ska en kille här på SH ta en liten titt på den.. :tummenupp

HannesH skrev:
2282124 ok, vet faktiskt inte riktigt vad min toppar, men i uppförsbacke och motvind så toppar den lite mer än 90 iaf.. :rolleyes: har bara kört på ordentligt 1 gång på en 90 väg, men då han jag bara komma upp i 102 km/h innan min handledare blev lite sur.. :confused:

Men sofort jag har fått kortet så ska en kille här på SH ta en liten titt på den.. :tummenupp
men hur går det med kortet då? är det pågång?

-Rosen- skrev:
2282256 men hur går det med kortet då? är det pågång?
Njae, jodå, jag har bokat teoriprov om någon vecka, o ja va o körde me körskolan igår, privat idag, skola imorron och privat på torsdag..så vi får se efter teorin när jag får uppkörningstid...
Så nu ångrar jag som fan att jag inte läste teori i vinter/våren. :huvet ..även om det är för jävla varmt o köra nu så hade de varit skönt o ha kortet... :tungan

HannesH skrev:
2282281 Njae, jodå, jag har bokat teoriprov om någon vecka, o ja va o körde me körskolan igår, privat idag, skola imorron och privat på torsdag..så vi får se efter teorin när jag får uppkörningstid...
Så nu ångrar jag som fan att jag inte läste teori i vinter/våren. :huvet ..även om det är för jävla varmt o köra nu så hade de varit skönt o ha kortet... :tungan
ah okej, jo det är lite surt att du inte har det nu, :(

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...