Skämma bort dig med mc-grejer? :)

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Ja vad kom tomten med för hjulklappar?

Min tomte kom med trevliga kamaxlar! :)
(ja och en skjorta, en skruvdragare och lite annat pyssel) :)
Sen den här! http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=143577 även om den kom efter själva julafton.
Kan inte annat än hålla med Maggy i inlägg 2 :tummenupp

Vad skämde du bort dig/nån med?

Tomte-mor kom med en Iawta HP-C+,kanske ingen klockren mc-pryl men men..

Bifogat

• hpc_hardware.jpg
    hpc_hardware.jpg
    12.4 KB · Visningar: 138
  • CIMG0817 (Large).JPG
    CIMG0817 (Large).JPG
    72 KB · Visningar: 211
Dr.Bike skrev:
2686948 ...Vad skämde du bort dig/nån med?
Blev mest kolfiber och en bekvämare sadel för egen del. Sedan höll jag på att få skrämselhicka när det låg gummifenor i första paketet:skrämd . Som tur var visade det sig vara ett flytringsset för sommarens fisketurer:näsblod :brinnerup ...

Är herrn sugen på att dremla upp lite kanaler på en 3-cylindrig topp från imperiet till nästa säsong så har man ju redan fixat nästa års hjulklapp...?:)

Gott nytt år, och...

Ha de!

Dr.Bike skrev:
2686948 Ja vad kom tomten med för hjulklappar??

ABB:s Industrihandbok... och en ICON jacka som jag köpt till mig själv :D

Bifogat

• ICON1.JPG
    ICON1.JPG
    83.7 KB · Visningar: 205
Långa farbron skrev:
2686972 Tomte-mor kom med en Iawta HP-C+,kanske ingen klockren mc-pryl men men..

Kewlt! :tummenupp

Bellis skrev:
2686984 Min tomte kom med en laptimer och en cross :) :) :)

roffe_s skrev:
2686985 Blev mest kolfiber och en bekvämare sadel för egen del. Sedan höll jag på att få skrämselhicka när det låg gummifenor i första paketet:skrämd . Som tur var visade det sig vara ett flytringsset för sommarens fisketurer:näsblod :brinnerup ...

Är herrn sugen på att dremla upp lite kanaler på en 3-cylindrig topp från imperiet till nästa säsong så har man ju redan fixat nästa års hjulklapp...?:)

Gott nytt år, och...

Ha de!

Kewlt! :tummenupp Och PUH för att det var fiskegrejer!! Toppen tar vi hand om!

Silverryggen skrev:
2686997 ABB:s Industrihandbok... och en ICON jacka som jag köpt till mig själv :D

Last edited:
Köpte mig en mclyft (Biltema) och en fet kompressor! + lite småverktyg...

xfader skrev:
2687058 Ny hjälm (RX-7 Corsair) så att jag inte går sönder nästa gång jag åker med herr doktor :D :)

:skrämd Ja du hade lite otur där, men samtidigt lite tur...

Ses snart igen!! Fin hjälm iaf! :tummenupp

ChrillZ skrev:
2687052 Köpte mig en mclyft (Biltema) och en fet kompressor! + lite småverktyg...

Kewlt! Det är lycka med fräscha verktyg och grejer!

Sledneck skrev:
2687026 nytt Alpinestars ställ

Kewlt! Gediget.

Rasorblade skrev:
2687036 mina kommer lite senare då jag ska köpa ett radialok till min nya införskaffade wavedisc.:D :yoparty

Dina vaddå? Radialok är da shit! De skriver jag om i Bomber detta nummer. Glana gärna in artikeln :)

Last edited:
Tomten kom med dekaler och ett par crossglasögon

Jag kompleterade med ett par gaffelfjädrar och en bakfjäder :drool

Anodiseringskit från staterna
Flex L 602 VR för slipning och polering (skönt med spons från farsan)
Nya fotpinnar och annat eloxerat småkrafs
Bi-xenon

Det var den lönen :D

Regndäck och extra fälgar till lilla kvartingen(som frun hade löst ut utan att säga nåt,hon är så förstående fast hon är en .........:pannkyss

Nä, nu kan jag inte hålla mig längre, för jag har skämt bort mig själv med en massa porr till min Husa lagom till jul. :D

Slirkoppling och dubbelpipigt helsystem ligger och väntar på montering medans Doktorn ger toppen lite kärlek. :pannkyss

Se'n kom tomten med finfint set med nya skruvmejslar från sambon. En flikka kan knappast ha en bättre jul! :) :tuttar

(för övrigt har jag inget emot radialok, men det bästa jag någonsin testat är trots allt 6-kolvsoket jag hade på min -04-Husa...)

16mm spällförgasare med ställbart hög- lågvarvs munstycke till min minimoto :)

Tomten

Rignell skrev:
2687404 16mm spällförgasare med ställbart hög- lågvarvs munstycke till min minimoto :)
JAG MÅSTE DÅ SÄGA ATT TOMTEN HADE VÄLDIGT BRA KOLL PÅ VAD NI ÖNSKADE ER !!!! HÄLSN HOLM

*/ ?>
Back