Sjukt äcklig pormaskvideo

Bojje

Medlem
Gick med
6 May 2004
Hoj
Ingen just nu
Fick den här länken av en vän, hur fan är det möjligt att få sådana här pormaskar?

Överproduktion av hudfett kanske samt undermålig hygien...
Vad vet jag?

Själv gillar ja dialekten när indier pratar eng :yoparty

Fy fan vad äckligt :zpy:3freak

Sjukt äckligt! känner mig spyfärdig.

Inte alla som kan få sådana pormaskar, gäller att du har stora porer i huden och att du har överproduktion av talg. Detta med dålig tvätt av ansikte gör att det efter ett tag ser ut så. Känns som han plockade första bästa uteliggare i Bombay.

Fy fan, det där skulle jag ha kollat på INNAN maten och inte efter :näsblod

Jag tyckte det var illa nog när jag fick en inflammerad hårsäck under hakan modell enorm och det blev en finne som man fick klämma varje dag i en vecka ungefär. Men det var en promenad i parken jämfört med det där...

Mjukisar.

Finns ju filmer på folk som punkterar bölder i golfbollsstorlek, dom kan ni ju beskåda om detta får er att må halvkymnigt.

Såg den filmen för ett tag sen, även jag blev fascinerad över hur det kan få gå så långt utan att karln gör något... Han lär ju ha noll och ingen hygien alls:näsblod Men det är knappast den värsta videon på temat jag har sett... Tyvärr...:gnissla

Här har ni ett par rejäla finnar;)
http://www.youtube.com/watch?v=Xf8G-c_eAhs
http://www.youtube.com/watch?v=cdhz0JctPHk

Ok, jag är inte, och har aldrig varit, känslig för sånt här, men det där var ju tammejfan det vidrigaste jag sett!!!

Mjukisar.

Finns ju filmer på folk som punkterar bölder i golfbollsstorlek, dom kan ni ju beskåda om detta får er att må halvkymnigt.

Bölder är äckligt också. Och de där larverna som kryper under överhuden på kor. riktigt äckligt men inte lika äckligt som detta.
Som kuriosa kan jag berätta att jag, i min ungdoms dagar, en dag kände att jag var öm på ryggen. Kollade i spegeln och såg något som liknade en stooor finne. Med svart i toppen. Squeeziesqueez och ut trillar ett par stenar som troligtvis hade fastnat efter en glidtackling på grusplanen veckan innan. Disgusting.

Jag tror jag dog lite inombords. Det där var något av det vidrigaste jag sett.
Ska inte klaga nästa gång jag får en finne.

örrk räckte med 10 sekunder fy vad äckligt

Bölder är äckligt också. Och de där larverna som kryper under överhuden på kor. riktigt äckligt men inte lika äckligt som detta.
Som kuriosa kan jag berätta att jag, i min ungdoms dagar, en dag kände att jag var öm på ryggen. Kollade i spegeln och såg något som liknade en stooor finne. Med svart i toppen. Squeeziesqueez och ut trillar ett par stenar som troligtvis hade fastnat efter en glidtackling på grusplanen veckan innan. Disgusting.

De kryper inte bara in under huden på kor :tungan

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...