Sjukskriven, tips på saker att göra?

truedude

Medlem
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Triumph Tiger 800 XRT
Opererade korsbandet i måndags och kommer nu vara sjukskriven till den sista aug. Är de nån som har nå tips på bra saker man kan göra nu dom första veckorna medans man fortfarande går på kryckor och inte kan köra hoj! :huvet
Guitar hero har jag spelat mig less på och nå mer tv-spel har jag inte.

Alla tips är välkomna, dåliga som bra! Ös på bara!

Dricka sprit går ju att göra(men inte alltid).
Surfa sporthoj.
Åka på Lelleträffen:D med kryckor förstås...

För att förtydliga alternativt spetsa till ovanstående inlägg.
Skriv en lista på saker du "borde göra", sen börjar du beta av den. Sätt feta kryss när du är klar med saker så blir du stimulerad att fortsätta! :)

Sitt och planera nästa hojtripp/resa på internet.

Gör det till din grej att svara på allas frågor i forumet. Typ "vad kostar dittandattan med tåg till dittandattan?" (Jag vet jag skulle uppskatta det.)

bra svar där grabbar! men grejen är den att jag har faktiskt inte så mycke saker som jag skulle behöva ta tag i.
Sen de är med att dricka sprit skulle ju faktiskt kunna funka, men är lite för rädd om knät för de. Skulle nog bara lyckas pajja de igen.

Ingen som har nå tips på saker som man skulle kunna studera/lära sig om på intenet? typ japanska?

[YOUTUBE-ID]GaX9qLBeH5A[/YOUTUBE-ID]
Spana in tuben finns hur mycket tidsfördriv som helst :tummenupp
[YOUTUBE-ID]enik1TlRvU0[/YOUTUBE-ID]

Jag har gått hemma med en fuckad axel i ett år jag laddade blandannat hem en finskakurs :lol från piratbukten.. Kan inte många ord idag :va måste vart morfinet :3freak

Last edited:
Kolla serier, kolla film, läsa böcker, skaffa teleskopkikare och spionera på grannarna. Finns massor att göra.

Käka massor med smärtstillande! Kröka! Ät skräpmat! Fika med polare! Kolla på film! Läs böcker!

de där klippet på han som byggde korthus såg faktiskt lite lockande ut! ska fundera på de!
Har varit hemma från sjukan i 2 dar och har redan kollat igenom de mesta av filmerna å serierna som jag laddat upp med så de suger ju.
Teleskopkikare hade jag faktiskt för nåra år sen när jag hade pajjat andra knät. Satt å kikade ut på en ö där de finns en sandstrand för att se om nån solade topless :tuttar Tyvärr så va de inte många som gjorde de. Men de va ett ganska roligt tidsfördriv.

Ingen som vet om de finns nåt bra sätt att lära sig japanska, har varit sugen på de bra länge nu faktiskt!

Annars äre bra tips! fortsätt ösa på!

ta de lungt, vila upp dej.. vet att det låter trist, men kanske för det bästa?? ;)

lira lite tv spel / data spel .. surfa sporthoj?? finns alltid trådar att fylla upp hära *S*
sätt dig o ta en fika lr två i solskenet ? , läs en bok, tanka hem filmer som du kan titta samtidigt som du trycker i dej en jävla massa godis..

eller var onyttig helt enkelt, ägna dagarna åt att ÄTA!!!!!!!!!!!

Jag hade investerat i ett playstation 3 med GTA 4. tillsammans med ett fett ljud och en bra tv. :tummenupp

Din högerhand är väl hel? :va :D

HAHA väntade bara på att den kommentaren skulle komma! Det är ju trots allt sporthoj!

Tack för alla tips! Just nu tar jag de bara lugnt i solen, inte helt fel! Får väl se om jag hittar på nå vettigt om de blir dåligt väder nån dag. Sen borde jag kunna plocka fram hojen om ca 1 vecka, och då finns de ju ingen hejd på möjligheterna!

Om nån skulle va intresserad av vurpan för nåt år sen när jag pajjade andra knät så följer ett klipp nedan. Känsliga tittare varnas!
[YOUTUBE-ID]PFC82m23-xY[/YOUTUBE-ID]

*/ ?>
Back