Sir Gam(e)lot håller hov i Norra Slumområdet

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Så var det dags för nästa event i slummen.

Hans kungliga höghet Gam(e)lot besöker hufvudstaden och håller hov i det Norra Slumområdet, alla som känner sig manade kan anhålla om audiens hos öfverheten.

Medtag myrra, rökelse eller andra dyrbara gåfvor.

Ordningsregler
  • Pöbeln göre sig enbart besvär krypandes och förväntas icke öppna munnen utan tillstånd. Detta gäller även för inmundigande av eventuella allmosor.
  • Den ur pöbeln som stör ordningen, förvisas från audiensen till skampålen. För obestämd tid.
  • Pöbeln förväntas uppträda. Om uppträdandet inte faller öfverheten på läppen, väntar skampålen. För obestämd tid.

Sir Gam(e)lot håller hov på kvällen på Men(ings)lösa barns dag 2009.

Anhållan om audiens och eventuellt tillstånd att öppna munnen sändes via PM.

Öfvriga detaljer behaga Gam(e)lot själv meddela vid hemkomst från Frankriket. :Bugar

Har för avsikt att marinera gamlot så till den milda grad att helvetet kommer stink mer än en hel skål Punchpraliner.

får man komma dit och borra/ligga/kötta? helst i 2:an utan glid...?

Har för avsikt att marinera gamlot så till den milda grad att helvetet kommer stink mer än en hel skål Punchpraliner.
Då hoppas jag att du också har för avsikt att ta med honom hem, för helvetesmarinerat gamlo är inte min grej. :zpy

får man komma dit och borra/ligga/kötta? helst i 2:an utan glid...?

En anhållan om uppträdande av detta slag är jag ganska säker på avslås utan motivering. :fakta

Last edited:
En kväll om året så öppnar hofvet för pöbeln, ni skola dock ej missbruka detta unika tillfälle medelst tafatta konverationer och meningslöshet gentemot öfverklassen (jag).

Respekt för öfverheten samt en lång brun tunga premieras.

Presenternas värde bör ligga på femsiffriga belopp för att uppskattas.

/MOH Sir Gamlot

En kväll om året så öppnar hofvet för pöbeln, ni skola dock ej missbruka detta unika tillfälle medelst tafatta konverationer och meningslöshet gentemot öfverklassen (jag).

Respekt för öfverheten samt en lång brun tunga premieras.

Presenternas värde bör ligga på femsiffriga belopp för att uppskattas.

/MOH Sir Gamlot

Gamlot lever kvar i en tid då Liran var en stark valuta.
Således räcker ett femsiffrigt belopp cirkus till en enkel bilett mellan Gullmarsplan och Rågsved.

Den gamle blir aldrig en fin människa.

Greve Puck af Utö

Gamlot lever kvar i en tid då Liran var en stark valuta.
Således räcker ett femsiffrigt belopp cirkus till en enkel bilett mellan Gullmarsplan och Rågsved.

Den gamle blir aldrig en fin människa.

Greve Puck af Utö
Pöbeln göre bäst i att hålla sig på mattan och vara brun om näsan inför öfverheten, annars stängs portarna. :mattias

Pöbeln göre bäst i att hålla sig på mattan och vara brun om näsan inför öfverheten, annars stängs portarna. :mattias

Det var ju det jag försökte säga till dom.

:va Synd man jobbar men man kanske kan byta ett pass :rolleyes::D kameran kommer med :D i såna fall.

Hmm, helt otroligt, ett datum jag inte redan har inbokat (vilket verkar vara fallet med alla andra liknande tillfällen)... man kanske skulle hedra gubben med sin närvaro. :D

:va Synd man jobbar men man kanske kan byta ett pass :rolleyes::D kameran kommer med :D i såna fall.

Öfverheten uppskattar föga förevigande som inte är i olja på duk. Ansökan om audiens kommer per automatik att avslås. :D

Hmm, helt otroligt, ett datum jag inte redan har inbokat (vilket verkar vara fallet med alla andra liknande tillfällen)... man kanske skulle hedra gubben med sin närvaro. :D
Sir Gam(e)lot ser det mer som att det är pöbeln som ska känna sig hedrad. :mattias

Välkommen in med ansökan om audiens. :Bugar

Nja, det där med brun näsa vet jag inte, det brukar skita sig kapitalt för min del:D:D

Vi har skokräm i porten... :arsele

Last edited:
får inte glömma att gamlot a.k.a Sir Gåstol med inkontinens blöja måste ha pass och visum att beträda dom finare delarna av sverige..dvs stockholm..

får inte glömma att gamlot a.k.a Sir Gåstol med inkontinens blöja måste ha pass och visum att beträda dom finare delarna av sverige..dvs stockholm..
Att smäda öfverheten ger inga pluspoäng. Brunast näsa vid inträde slipper avträde och skampåle. :tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti