Singelkillar gå på tjejfest?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nu är det så att jag blivit bjuden på en tjejfest den 18 juli, och det är nog majoritet av singeltjejer där, så festfixaren undrade om jag känner några singelkillar som vill följa mig på festen? Kan tänka mig ålder är ca 28-50 år på brudarna, sen om de gillar lammkött, de vet inte jag.:D

Pm:a mig isåfall..OBS de skall var folk jag KÄNNER , några som man har trådkombatantat med här på lakritssida, som är trevliga,inga vilt främmande killar svarar jag...så kom igen för att ev få träffa en brud:tuttar

Tror det blir i "lantlig" miljö med sjöutsikt:tummenupp

Last edited:
Kom igen nu killar! Ni kan få låna mina pilotisar! :cool: :borrgaranti :fakta

Last edited:
Kom igen nu killar! Ni kan få låna mina pilotisar! :borrgaranti :fakta

:rofl seKsigT helveTT!!11!!! Lägg på badshorts och uppknäppta alpinestarsstövlar på det, och man lär ha en käpp att värja sig med, man får helt enkelt slå bort bruttorna. :rofl

Sportis - Du har en del dolda talanger, koppleri var klart överraskande. :D

/J

:rofl seKsigT helveTT!!11!!! Lägg på badshorts och uppknäppta alpinestarsstövlar på det, och man lär ha en käpp att värja sig med, man får helt enkelt slå bort bruttorna. :rofl

Sportis - Du har en del dolda talanger, koppleri var klart överraskande. :D

/J

ber om största, möjliga tysssttnnaadddd.....säger inte var jag får i pröjs för detta:D

Du har mycket att lära... :fakta

Tror inte härborg har insett att han kan bli sönder-----ad dirEKCt!!!!111 av rätt brutta..

mjaa, de gillar nog snarare dig :rolleyes:

Tackar för den komplimangen:tummenupp

Fan, det kanske inte är så konstigt att Sportis ser farbror Blå överallt. De har honom nog under uppsikt! :D

Polizei förföljde to m hela karavanen till Karlskoga..men de var nog efter HD killen som brummade i full mutter..

Last edited:
okey nu kan jag inte hålla mig längre...vilket upplägg!!! Vet de inbjudna tjejerna om att du tar inträde och sen kommer givetvis frågan...hur mycket tar du i språngavgift:D:hädan efter kommer iallafall jag kalla sportis för hallick:D

okey nu kan jag inte hålla mig längre...vilket upplägg!!! Vet de inbjudna tjejerna om att du tar inträde och sen kommer givetvis frågan...hur mycket tar du i språngavgift:D:hädan efter kommer iallafall jag kalla sportis för hallick:D

tar dubbel taxa, en från killen och en från bruden..det ligger dock allvar i den kanske underfundiga förfrågan, funderar på kod "Sören", men vet inte om han är rummsren ännu:

Jag har fått förfrågan om att ta med mig boys, då det är singeltjejer som vill ha mer singelkillar med, ta daa!! Och här är väl ett bra ställe att fråga på:krama

Last edited:
tar dubbel taxa, en från killen och en från bruden..det ligger dock allvar i den kanske underfundiga förfrågan, funderar på Sören, men vet inte om han är rummsren ännu:D

Rumsren blir han nog aldrig...däremot kan jag tillföra att han med stolthet kallar sig manwhore och jag finner honom trovärdig:D

:cool: :fyllisar :tuttar :banana :krama :dricka :pussa :ajjabajja

.

Grussafari - Tjejfest......Grussafari - Tjejfest......Grussafari - Tjejfest......
Vilken ångest.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...