Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Hhhmm...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack, har vÀntat pÄ en jÀmförelsevideo.
Jag har varit sugen pÄ Ducatin ett tag, de bekrÀftar vad jag trodde, att den Àr lite lÀttare att leva med pÄ gatan men jag Àr inte helt sÀker pÄ utseendet? KÀnns den inte lite hög fram? Mkt spelrum mellan kÄpa och framhjul.![]()
Ăh nej,Ducati ser numera ut som nĂ„got mög frĂ„n Kina med en uppiffad Rotax snurra.. Finns inget Ducati kvar,ok fĂ€rgen dĂ„.Man Ă€r nog rĂ€tt hĂ„rdflörtad om man tycker Ducatin har ett tveksamt utseendeâŠ
Otroligt snygg som de flesta Ducati. Tycker jag.
Med vÀnlig hÀlsning,
Tacka vet jag 748 och 916...Man Ă€r nog rĂ€tt hĂ„rdflörtad om man tycker Ducatin har ett tveksamt utseendeâŠ
Otroligt snygg som de flesta Ducati. Tycker jag.
Med vÀnlig hÀlsning,
LÀgg til 30000 för termi helsystemet.Jag störde mig ocksÄ pÄ hur öppen den Àr bakom framhjulet men har vant mig.
Vad jag inte kan sluta störa mig pÄ Àr röret pÄ utsidan av svingen, nej jag har ingen bÀttre lösning med kat och allt som mÄste till, men jag kan inte sluta titta pÄ elÀndet.
Jo jag fattar men nu ser den sÄ hög ut bÄde fram och bak att man kan ta den för en Hypermotard..
Jag störde mig ocksÄ pÄ hur öppen den Àr bakom framhjulet men har vant mig.
Vad jag inte kan sluta störa mig pÄ Àr röret pÄ utsidan av svingen, nej jag har ingen bÀttre lösning med kat och allt som mÄste till, men jag kan inte sluta titta pÄ elÀndet.
SÄg för jÀvligt ut dÄ och ser om möjligt Ànnu vÀrre ut idag drygt 20 Är senare.HÄller med, ser förjÀvligt ut, typ som nÀr folk byggde om sina sporthojar till 916-style avgas under sadeln i början av millenniet och drog avgasrören lite hur som helst.
Hörde en teori om att Ducati tog beslutet att bygga hojen med dubbelsidig sving vĂ€ldigt sent och att avgassystemet blev en quick fix. En annan teori Ă€r att det Ă€r för att öka försĂ€ljningen av Termi-systemâŠ![]()
Ja, den nya ser ju fördj*vlig ut frÄn kylaren och bakÄt.
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra Äret firades den 50:e... |
![]() |
KTM sÀkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar âSafe Ride to the Future 3.0â
Genom att bygga vidare pÄ f... |
![]() |
Bara en mÄnad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu Àr det bara en mÄnad til... |
![]() |
En mÄnad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara pÄ nÄgra enkla frÄgor... |
Försvarsmakten vÀljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
VinnarhjÀlmen utlÀmnad
Robin Axelsson lÀmnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten