Sh.com golf-tour? (har vi några golfare här?)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Tänkte vi kunde hooka upp en 4boll eller flera om här finnes golfspelande sporthojjare?.. Det borde finnas golfspelare här med tanke på att vi har 500000 golfspelare i Sverige, och betydligt fler banor än roadracingbanor :rolleyes:

Nå?

Visa ev intresse här, och sen kan vi spika datum under senare aug eller september, vore kul att få ihop ett gäng.

Jag föreslår Värmdös utbud: Wermdö gk, Ingarö skog/ängsbana eller Fågelbro gk.. Inte för att de är mina hemmabanor, utan att de är i bra skick, bra krogar och allt tip top för det mesta. Skulle man köra en onsdag på Wemdö gk, så kan man ju ta ett break en stund runt middagstid för att sedan joina klubbkvällen senare samma afton:

http://www.facebook.com/group.php?g...ook.com/s.php?ref=search&init=q&q=wermd%C3%B6

Allt händer på wgcc:
http://louiseuddstromer.blogspot.com/2006/07/allt-hnder-p-wermd-golfklubb.html

http://www.wgcc.se/extra/pod/

:)

Jag har faktiskt tänkt tanken jag också :rolleyes:
Spelar inte särskilt aktivt själv (andra prioriteringar), men jobbar på en golfklubb, så nog går det väl att styra upp nåt om inte annat :)

Spelar inte särskilt aktivt själv (andra prioriteringar), men jobbar på en golfklubb, så nog går det väl att styra upp nåt om inte annat :)

Fixar du greenfiiiiii så kan jag komma ner och spela med er:tummenupp . Spelar när jag får tid vilket är för sällan:huvet

Jag bor precis brevid IGK så säg till när denna bana spelas så ska ni få smisk ;)

Jag är lite upptagen i helgen (SAS Masters), men say when. Jag tror ni får svårt att smiska mig.

HaHa,,Jag och Henrol här på SH har en viss anslutning till Wermdö gk ,,,men spela ,,njaeee :)

Säg fan inte du jobbar på Norråva gk? va där idag...du liknar en chey som jobbar i receptionen där.

F.Ö så är Norråva en sk "pay and play - bana" -alla får spela, oavsett grönt kort eller hcp-kort.. Jag drog en övmingsrunda där idag. Helt ok & förlåtande, breda farways, inte så mkt hinder mm..

Låt oss hooka up?

Jag bor precis brevid IGK så säg till när denna bana spelas så ska ni få smisk ;)

Men hooka up övrig bana på Wermdö då? ..dra med apriliabruttan, hon bor ju också på Ingarö, jag behöver en caddie...

HaHa,,Jag och Henrol här på SH har en viss anslutning till Wermdö gk ,,,men spela ,,njaeee :)

Bli caddie? :yoparty

Last edited:
Säg fan inte du jobbar på Norråva gk? va där idag...du liknar en chey som jobbar i receptionen där.

F.Ö så är Norråva en sk "pay and play - bana" -alla får spela, oavsett grönt kort eller hcp-kort.. Jag drog en övmingsrunda där idag. Helt ok & förlåtande, breda farways, inte så mkt hinder mm..

Låt oss hooka up?

:hihi Nope.. Jobbar på Haningestrand.. Inge pay and play banor här inte :lol

Men hooka up övrig bana på Wermdö då? ..dra med apriliabruttan, hon bor ju också på Ingarö, jag behöver en caddie...

ja men jag är fan på, funkar varsom, lite greenfee kan man ju leva med :tuttar Min tunga driver behövs också bäras :tungan :D

Jag kan tänka mig att ta en runda men jag är inte medlem i någon klubb längre... blir det Norråva så är jag på!:yoparty

Jo ,Norråva kunde va kul ,har aldrig spelat den..

Komma ut på Wermdö en onsdag blir svårt ..ganska fullt då

Vafan äre frågan om? Vaere för fel med att dricka starksprit, spotta snus och klämma hängpattar? :va

Svassa runt på en gräsmatta med en gammal aluminiumpinne och en liten betongboll. Sicket trams.

Haha ,,håller med ..men rätt skoj ändå om man inte tar det så allvarligt :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra